Flyveturen og gamle minder

1.1K 41 3
                                    

I sidder bilen på vej ud til lufthavnen.

Der er helt stille, ingen siger noget....

Da i endelig er kommet ud til Lufthavnen, og har sagt farvel til din far går i ind i lufthavnen.

I går lidt rundt i lufthavnen, alene sammen. Da i først skal mødes med Justin's familie i VIP rummet.😱

Der er ret mange der går helt amok, da de ser Justin. Så i kunne ikke gå så meget rundt. Så i beslutter jer bare for at gå bed i VIP rummet, lidt før. Også kan i jo også være lidt alene...

Meeen... Det er ikke helt som i tror da i kommer der ned. Der sidder nemlig en fra Københavs lufthavn, som bare bliver ved med at take.... (Røv irreterende).

Da der ikke er så lang tid til at i skal flyve. Kommer Justin's familie, ned til jer.

Jazzy og Jaxon løber over til jer, for at give jer et kram.

"Nå hvad så? Er du klar?" Spørger Jeremy dig om... Og giver dig et kram.

"Ja selfølgelig" siger du glad.

Pattie kommer over til dig, og giver også et kram.

"Jeg er så glad på jeres vegne!'' Siger Pattie.

"Tak"

"I passer bare perfekt sammen... Jeg kan ikke vente til at du skal møde resten af familien.".

Da i kommer op i Justin's privatfly, for i noget mad.

I er alle sammen virkelig trætte.

Dig og Justin sidder og putter sammen.

Justin kigger dig dybt ind i øjne.

"Kan du huske sidste gang vi sad her".

Du nikker "Den bedste dag i mit liv".

I sætter en film på, en eller anden kærlighedsfilm.

I sidder helt og putter op af hinanden.

Justin sætter filmen på pause....

"Hvorfor gør du det?" Spøger du Justin om.

"Jeg har en gave, fra din famile".

Du for en lille æske i hånden.

Du åbner æsken og ser, verdens smukkeste hvidguldsringets halskæde hvor der står dit navn.

Du giver Justin et kram, selvom det ikke er fra ham. Du skriver også tak til din familie.

~~~~~~~~Nogle timer efter~~~~~~~

Der kun ca. 1 time og 30 min.

Du er lige våget, Justin siver stadig. Så du tager bare, dine høretelefoner i ørene. Og hører noget Musik.

Du får en besked fra Madison, hvor der står: "Heey Smukke Tøzz... Vi er lige landet. Hører at i tager et stop i Canada først. Skriv lige nærmere når du ved hvornår du kommer hjem❤️❤️ Luv you😍.

Det gik først, rigtig op for dig nu....

Du skulle flytte til USA.

Du er Justin Bieber's kæreste

Du kommer ikke til at se din famile særlig tit.

Du skal vænne dig til helt nye omgivelser.

Det var ikke bare '''En Ferie''' længere... Det var dit liv.

Du sidder og tænker, over det hele.

Hvor heldig du faktisk er.

Det her har været din, største drøm i mange år. Og nu er det sket.

Du begynder helt at få tårer i øjnene.

SLUUUT...,. Husk at stemme!!!

Jeg håber at den næste kan komme ud imorgen.... Men så skal i også STEMME❤️❤️👍😱

I får et lille hint... Den næste imagine hedder: Skrigende Fans

I just want you (Justin Bieber) (Dansk)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant