Du sender din adresse på det hotel i bor på lige nu, og ikke lang tid efter banker det på døren, du kigger ud af dørspionen og ser det er Madison så du lukker op.
"Hej søde". Siger hun og giver dig et kram. "Hej" siger du og krammer tilbage. "Jeg har lige set det billede Justin lagde op på Insta" siger Madison imens hun pakker 2 Ben and Jerry is ud af sin taske.
"Ja det har jeg ogs" siger du stille og kigger ned på gulvet. "Men hvor har du mit nummer fra?" Siger du nysgerrigt.... "Justin har givet det til mig..." "Hvornår, hvordan og Seriøst.
"For det første Ja helt seriøst, for det andet jeg sendte det til mig, og han sendte det til mig da i var oppe og flve, da i var på vej til USA".
"Hvorfor?"
"Helt ærligt så tror jeg at han rigtig godt kan li' dig"
"Ja helt klart, så ville han jo også gøre det her"
"Nej jeg mener det seriøst, prøv lige at se denne besked han sendte til mig da i sad oppe i flyet".
:- Hej Madi, kan ikke komme ind og indspille sangen imorgen eller i over morgen. Fordi at jeg er blevet forelsket i en vildt sød pige, som jeg højt sandsynligt skal være sammen med, når vi lander. Jeg håber du forstår, for lige nu betyder hun alt for mig. Her er hendes nummer hvis i ville snakke. Held og lykke😘❤️-:
"Kan du se, han elsker dig".Madison giver dig et kram.
~~~~~~4 timer efter~~~~~~
Du er blevet glad igen, du tænker ikke på Justin mer. Eller ivertifal ikke lige nu, og det er jo godt.
"Jeg er så glad for at du kom smukke" siger du
"Det var så liiidt, det var det mindste jeg kunne gøre"
I går ud for værelset og i møder din mor på vejen.
"Hej det er Madison og Madison det er min mor"
Madison giver din mor hånden "Ja du undrer dig nok lidt over hvem jeg er, men ja som sagt jeg hedder Madison. Justin er min Maneger (eller hvad man nu siger) også tænkte jeg at mig og D/N kunne blive gode veninder"
"Fedt" siger din mor, vinker farvel og går.
Madison poster et opslag på både Twitter, Instagram og shots of me. Af jer hvor hun skriver: Min nye BFF.
Hun håber at Justin ser det. Men så finder hun på en ide.
"Hvad hvis jeg sender en snapchat til Justin, hvor vi er sammen med nogle andre drenge" siger Madison imens hun små griner lidt....
"Hahaa.... God ide, men hos hvem?"
"Jeg kender nogle, men først skal vi gøre os lækre"
I tager begge to en lår-kort kjole på, som er lidt nedringet. Også ligger i noget makeup og tager stiletter på for at lave et 'Finish' på looket.
Hun tager et spejl-Selfie af jer hvor hun skriver: Fest nu med min tøs😘😍❤️.
Lidt tid efter da i næsten er ankommet ved festen/hos drengene, ser i at Justin har set snapchatten men han har ikke svaret.......
~~~~~~~Nogle timer efter~~~~~~
I sidder og snakker lidt med dem og i (mest dig) bliver lidt små-fulde (Ved godt at man ikke må drikke i USA før man er 21)
"Du sgu ret hot" siger en af drengene til dig
Du smiler frækt tilbage og kommer vist til at snave med ham.
I sender en snap til Justin, han opnået den men han sender ikke noget svar tilbage.
~~~~~~~~~~Kl 2:30 (om natten)~~~~~~~~~~
I tager hjem til dig.
Da i går ude på gangen ser i alle de videoer i filmede da i sammen med drengene. I begynder at grine helt vildt over det. Du finder nøglerne og låser jer ind (Liv sover inde hos jeres forældre)
I tager nattøj på og sætter en eller anden gyser-film på. Halv delen af filmen sad i og gemte jeres hoveder under dynerne og skriger.
Du går på toilettet, og lige da du er på vej ud for toilettet hører du Madison skrige.
"MAADISOOOON" råber du imens du hopper over i sengen til hende.
"D/N , jeg har fået en snapchat fra Justin".
"HvAAad lad mig se den"
I åbner videoen.......
"Fuck han er på en natklub" siger du
"Det gør han Altid når han er ked af det"
"Ja...." Siger du trist
I har vildt meget lyst til chips, så i løber ned i Mini kiosken der ligger på hotellet.
Og da i kommer op på værelset igen har hun fået 5 snapchats fra Justin.
I åbner dem sammen.....
3 af dem er bare videoer ligesom den anden
Men da i åbner den 4, har han sendt et billede af ham hvor der stå "Undskyld".
"Skal vi svarer tilbage?" Spørger du
"Lad os vente til imorgen, så har Justin også fået slappet af eller sovet. Så han er helt klar i hovedet"
Da der er gået nogle timer falder i, i søvn.
~~~~~~~Morgen dagen efter~~~~~~~
I vågner op ved at din mobil ringer
Der er 23 ubesvarede opkald fra Justin og 1 fra en af dine veninder hjemme fra.
"Madison"
"Madison?" (Hun sidder og ser tv)
"Madison?"
"Hvad ja"
I begynder begge to at grine, men stopper med det samme da du viser at Justin har ringet til dig 23 gange.
"Skal vi?"
"Ja lad os det"
I slukker tv'et, og sætter mobilen på højtaler.
I kan hører at den ringer.......
SLUUUUTT ----Glæd jer til den næste❤️❤️❤️😍😱
Og husk og STEM!❤️❤️
VOUS LISEZ
I just want you (Justin Bieber) (Dansk)
FanfictionDet handler om en pige og hendes familie som skal flytte til USA i 2 år. Men fordi at der ikke er nok plads i det ene fly, bliver dig og din lillesøster (Liv) nød til at rejse i et privatfly. I er lidt bange for hvem i skal flyve med, men senere på...