Era ora 6 dimineață. Deschid ochii cu greu. Lumina puternica parcă mă obligă să cobor din pat. Eu sunt Ana. Am 16 ani și abea ce m-am mutat cu familia mea aici. Sunt un minion și jumătate, cu ochii negri și par brunet. Cochetez cu tot ce înseamnă sport,dar tot mica am rămas.Sunt foarte prietenoasa dar în același timp super timida.
Era 1 septembrie iar școala începea pe 15. Aveam destul timp să mă pregătesc. Nu știam ce să fac mai întâi. M-am dus la baie, m-am spălat pe fata cu apa rece că să mă asigur că nu mai dorm. M-am îmbrăcat cu ce am apucat. Afară era așa frumos, parca voiam să ies, dar nu prea voiam să dau ochii cu alte persoane care stau pe strada cu mine.
Cobor scările și mă duc direct in bucătărie. Muream de foame.
Eu: Buna dimi, mami!
Mama: Buna dimineață, Ana. Cum ai dormit?
Eu: Meh, parca dormeam mai bine in Anglia. Spun eu înghițind o clătită întreaga.
Mama: O sa te obijnuiesti tu, nu îmi fac griji.
Ii fac cu ochiul mamei, fur ultima clătită de pe platou, ii dau un pupic și urc la mine in camera.Ascultat muzica. Eram mare fan. Fara muzica simt că mor. Mă apucase un chef nebun de cântat și dansat. Încep eu frumos momentul meu artistic. Public erau jucăriile mele așezate frumos peste tot in camera.
Bate la ușă cineva. Eu nu aud. Eu sunt tot pe ,,scena". Era tata. Deschide ușa încet și vazandu-ma ii apare un zâmbet mic in coltul gurii. Muzica se opreste, eu fac o plecăciune iar tata mă aplauda. Abea atunci il observ.
Tata: Ce face mica mea afona? Și intră îngâmfat in camera mea asezanduse pe marginea patului.
Eu: Uite bine, acum am realizat ce tata rău am.
Tata: Bine,bine hai că nu a fost așa rău.....
Eu: Știam eu că sunt talentata =))
Tata: Sa nu exageram, ai noroc ca ești fata mea, dar nici așa nu as platii un bilet la spectacolul tau.
O spune râzând cu poftă și se uita la mine.
Eu: Bine, te țin eu minte.
Tata: Ce ai de gând să faci azi?
Eu: Paii....Cred că înghețată din congelator strigă după mine așa că presupun că o să mă uit la un film savurând delicatețea de ciocolata. =))
Tata rade.
Tata: Bine , dar ar trebui să ieși și pe afară. Cu bicicleta,placa, rolele. Sa îți faci prieteni.
Eu mă pun lângă el pe marginea patului și îi zic șoptit
Eu: Tati, trebuie sa îți zic un secret.
Tata: Te ascult. Zice el în șoaptă cu niste ochi mari.
Eu mă ridic și il apuc de mana, il ridic și pe el conducandu-l spre ușă.
Eu: Nu mai am 5 ani, o sa îmi fac eu prieteni. Pup
Și il dau afară pe hol.
Tata: Dar...
Și nu apuca să scoată pe gura 2 cuvinte că îi trântesc ușa în nas.Auzi la el, sa îmi fac eu prieteni. Hă.
Îmi zic eu chicotind.
Era ora 14. Eu nu făcusem nimic important sau productiv. Mâncasem înghețată si dormisem. Era timpul să ies și eu afară. Îmi schimb hainele deja patate de ciocolata. Îmi iau ceva lejer, deoarece afară era cald îmi pun pe mine o pereche de pantaloni scurți și un maieu alb. Îmi iau repede teniși și mă duc în garaj dupa placa.Mă plimb ceva timp pana dau de un magazin mic de cartier. Mă opresc sa imi iau un suc. Ies afară cu sucul ai vad 3 băieți cu plăcile. Erau foarte drăguți.
Cred că vin spre mine. O nu.
Sper că mă descurc destul de bine până aici. Chiar vreau sa fac o carte buna. Pup
CITEȘTI
Prima data
RomanceAna, o fata timida,noua intr-un cartier de oameni cunoscuti, dive și băieți draguti încearcă să se acomodeze, dar cineva îi fură inima