Pe hol era si gasca lui Vlad. Mihai, Stefan, Andrei, Marian, Ionut, Alex si Stefan.
La Stefan mi-a atras atenția un tatuaj cunoscut. Avea mânecă sufocată dar nu il puteam vedea pe tot. Parca il mai văzusem undeva.Mihai: Buna Ana. Ce faci?
Eu ma uitam cu o privire nedumerită spre bratul lui Stefan
Eu: Ammm.. .zic eu si imi îndrept privirea spre el. Bine. Voi? Ati mai vorbit cu Vlad?
Spun asta si iar imi fug ochii pe tatuajul acela.
Mihai: Da. Acum câteva zile. A zis ca ai patit ceva ai ai nevoie de ajutor. Nu stia nimic. Unde esti sau ce ai patit.
Clipesc de 4 ori si parca ma trezesc dintr-un vis.
Eu: Ammm...daca mai vorbit cu el sa ii spuneti ca a fost o farsă. Eram cu o prietena. Ne țineam de glume. Zic cu un zâmbet fals pe fata.Stefan vede ca privirea mea era îndreptată spre el si isi trage mânecă
Stefan: Eu...trebuie sa plec. Am fizica. Nu vreau să întârzii. Ne mai vedem
Eu: Mdeaa.. .sperNu voiam să cred asta dar Stefan era cel care imi tot trimitea mesaje.
De ce? E prieten foarte bun cu Vlad.Desteapto. E gelos. Ti-a si zis. Doamneeee proasta mai esti.
Eu: Taci!!
Mihai: Cine sa taca? Nu vorbeste nimeni. Si rade de mine.
Eu: Scuze. Gândeam cu voce tare.
Si dintr-o data ma lovesc de una pe hol.
Era mult mai inalta decat mine. Din cate am inteles o cheamă Cristiana. Era scorpia liceuluiCristiana: Vezi pe unde mergi ganganie.
Auzi la ea, ,,gandesc cu voce tare". Si incepe sa rada.
Mihai se pune in fata mea.
Mihai: Măcar gandeste. Nu ca tine.Din spate se aud niste râsete înfundate.
Si eu radeam. Dar in gand. Nu voiam să o încurc cu ea.Se intoarce iar pletele ei se ridica în vânt si pleaca.
Eu: Pfffff....cat parfum.
Andrei: Măcar tu nu stai cu ea in banca.
Si oftează cu putere. Restul incep sa rada
Eu: De ce stai cu ea?
Mihai: E nebună dupa el.
Eu: Ooo Andrei...
Andrei: Păi la carisma, umorul, frumusetea mea..cum sa nu fie.
Ionut: Ai uitat si de modestie.
Andrei: Ahhh..normalMai trecuseră doua ore. Aveam sportul.
Aveam ora asta in comun cu Mada.
Nu imi venea să cred cat de curajoasă poate fi. Era o boboaca. In pauza de masă se duse si se luase in gura cu una de a 11-a din cauza unui loc la nu stiu ce masa speciala.Dacă eu eram asa....oho...cate faceam
Dacă tu erai asa nu te mai considera nimeni un gandac.
Iar ai venit...
Normal. Zi merci. Eu macar stau mereu cu tine. Cu sau fara voia mea.
Mai bine taci.
Tu sa taci.
Eu tac deja. Istrato.
Eu tac deja...bla bla bla...Proasto
Off...ce as vrea sa te duci draculuiStiam ca înnebunesc. Ma certam singura cu o voce din capul meu.
Vreau acasăDupă 6 ore lungi ajung in sfarsit acasă.
Ma simteam terminată.
Dar imi suna telefonul.
Era Mada.Convorbire telefonică
Eu: Alo, da Mada.
Mada: Ana? Vrei sa iesim azi? Aveam niste planuri dar am fost lăsată balta.
Stau câteva secunde pe gânduri dar ii dau un raspuns rapid si sigur.
Eu: Da. Unde si cand?
Mada: În parcul din Cartierul Soarelui la ora 16.
Eu: Bine. Ne vedem.Sta in acelasi cartier ca si mine?
Ce tare!
CITEȘTI
Prima data
RomanceAna, o fata timida,noua intr-un cartier de oameni cunoscuti, dive și băieți draguti încearcă să se acomodeze, dar cineva îi fură inima