8

1.4K 86 7
                                    

Era ora 12. Eram la mine în cameră pe telefon. Părinții mei nu erau acasă iar Vlad plecase de 2 saptamani.
De jos din sufragerie se aud niste sunete.
Cobori încet încercând respir normal dat inima imi bătea extrem de tare. Imi era frica. Din bucătărie se aud pasi. Ma lipesc de perete si ma îndrepta usor spre tocul usii. Imi iau inima in dinti si deschid usa. Nu era nimeni. Totul era la locul lui. Nu părea nimic straniu.
Urc in camera si inchid usa.
In acel moment sinr o respirație rece în ceafa si niste mâini care ma prind de talie. Voiam tip dar imi pune imediat mana la gura.
*Nu tipa iubito, sa nu ne deranjeze cineva*
Ma împinge in pat. Se urca pe mine si imi rupe hainele. Avea cagula. Degeaba incercam sa vad cine e. Ma sărută brutal. Incercam sa scap dar nu puteam. Il loveam cu pumnii si picioarele. Ii dau una sub centura si fug spre usa. Era încuiată. Se intoarce spre mine si ma loveste. Cad in colț. Am văzut cu coada ochiului cum scoate un pistol si il indreapta spre mine. In momentul ala inima mea o luase la goana. Nu mai puteam sa respir. Fix inainte sa apese pe tragaci se apleacă spre mine si ma mângâie pe obraz. Imi sopteste cateva cuvinte.
* Trebuia îmi raspunzi*
Si apasă.

Nuuuuuuuuuu........
Si ma trezesc brusc la mine in camera. Era dimineata.

A fost un cosmar.
Zic eu putin mai usurata. Ma uit spre geam. Totul parea normal. Ciudat. Foarte ciudat.
Oare o sa ma lase in pace?

Dar fix inainte sa mai zic ceva primesc un mesaj. Nu voiam să il deschid. Dar stiam ca trebuie sa ii raspund.
De data asta scăpasem. Era de la Vlad. Voia sa iesim. A zis ca vrea sa stea in ultima zi a lui aici cu mine.
Era un scump.

Ma ridic din pat. Imi fac rutina si ma pregătesc sa ies. Era deja ora 13. Ma vad cu Vlad in fata casei mele si plecam amândoi spre parc. Pana la ora 17 am stat ,,lipiți unul de altul".
Eu in bratele lui iar el cu capul pe umărul meu.
Era de necrezut cat de mult ne-am putut apropia in cateva zile.

Tăcerea a fost spartă de glasul lui Vlad care imi soptise ceva.
Vlad: Te iubesc, dar trebuie sa plec.
Eu ma dau jos din bratele lui si il iau in brate. Il strânge tare.
Eu: Bine, vin cu tine.

In fata casei sale părinții lui il asteptau.
Era un apus extrem de frumos.
Vlad se urca in masina si aceasta porneste. Il vad cum se îndepărtează. Ma întorc cu spatele si lacrimile incep sa imi curgă siroaie pe obrajii mei rosii.

Dintr-o data simt pe la spate cum doua brate calde si puternice ma cuprind de talie. Isi pune capul pe umărul meu si ma sărută dulce pe obraz. Nu trebuia sa il vad. Stiam ca e Vlad. Ma intoarce cu fata la el si ma sărută. Ii sar in brate si ii soptesc usor la ureche ca il iubesc.
El ma lasa jos si imi zâmbeste. Se intoarce si pleaca. De data asta de tot.

Traversez pe partea cealaltă si intru in casa. Încă aveam obrajii uzi.
Mama vine la mine si ma ia in brate. Stiam ca a vazut tot. O IUBEAM nespus de mult.

Urc in camera imi fac un dus lung si ma urc in pat. Ochii erau pe cale sa mi se închidă, dar primesc un mesaj.

P: Ce faci iubi? Ti-a plecat printul?
Eu: Ce vrei? Lasa-mă in pace!
P: Niciodată. Voi fi eu printul tau.
Eu: Tu nu vei fi nimic altceva decât un mare idiot.
P: Dar idiotul tau.
Eu: Al.meu?
P: Al tau.
Eu: A lui ma-ta
P: Ce iubita irascibila am.
Eu: 1. Nu sunt irascibila
2. Si nu sunt nici iubita ta
P: Vrei sa vezi ca esti?
Eu: Nu vreau sa vad nimic.
Noapte bună.
P: Bine iubirea mea. Noapte bună. Vise plăcute. Ne vedem maine.
Eu: Cum zici tu.

Ăhhh. Uram mesajele lui. Inainte sa adorm ma dau jos din pat si ma asigur ca geamul meu era inchis, dar observ ca incuietoarea era stricată. Nu se mai închidea. Nu e bine.
Ce fac? Încui usa. Si ma urc in pat. Speram sa nu primesc vreo vizită în seara asta.

Heiiii. Capitolul asta e mai mare. Sper sa va placa. Un vot si un comm nu strică. Pup

Prima dataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum