Am ramas singura pe hol.....deja imi era frica....
Nu stiu exact de ce, dar imi era.
Poate de Stefan sau poate de ce poate afla Vlad. Cine stie ce mai infloreste si idiotul ala.Mai aveam o ora si trebuia sa plec acasa. Din fericire a fost o ora linistita.
Ma holbam continuu la Nik. Nu parea foarte schimbat. Parca mai trecuse o data prin asta.
Voiam sa aflu mai multe dar ma evita. Nu aveam ce sa aflu de la el.In fine. In sfarsit ajung si eu acasa. Primul lucru pe care am vrut sa il fac era sa urc la mine in camera. Dar Vlad imi stricase toate planurile mele fantabuloase.
Statea cu spatele la usa, pe un scaun la masa. Ma astepta. Sigur i-a zis prostul ala ceva.Nu voiam sa intru cu el in vorba asa ca ma reped la scari sa ajung si eu la mine in camera dar o mana rece ma apuca de brat.
Atunci am tresarit putin.
Ma trage langa el, dar nu imi da drumul la brat. Deja ma durea.
Ii apuc mana si i-o dau jos brusc.Prind putin curaj si ii spun cu jumatate de gura:
Eu: Ce vrei? Lasand privirea in jos.
Vlad: CE VREAU? SA LAMURIM CEVA. ATATA TIMP CAT ESTI CU MINE IN VIATA TA NU EXISTA SI ALT BAIAT. MAI ALES UN JEG CA NIK. TU ESTI A MEA! NU A LUI. NU CREDEAM CA ESTI O TARFA ASA MARE. DAR M-AM INSELAT.Cu toate ca eram cu un cap mai mica decat el ma ridic si ii trag o palma cu atata forta incat se inrosise.
Eu: NU AM FACUT NIMIC. DACA CATEII TAI DE DOI BANI ITI VAND GOGOSI CALDE ESTE STRICT PROBLEMA TA. STAI LA MINE IN CASA. AM AVUT INCREDERE IN TINE. NU AM CREZUT CA ESTI CA CEILALTI. UN BATAUS INFECT. DAR ASTA ESTI.
IESI AFARA!In momentul ala se indrepta nervos spre usa, isi lua geaca si iesi pe usa. Eu o tineam.
Eu: A, da si Vlad? Tarfa e ma-ta, nu eu.
Si ii inchid usa in nas.Asteptam sa plece. Stiam ca e inca la usa.
Cand in sfarsit i-am auzit pasii parasind terasa mea m-a bufnit plansul.Am urcat la mine in camera si m-am trantit in pat. Stiam ca am facut ce era mai bine, dar tot ma durea. Acum nu mai aveam ce face. Totul se terminase.
Se pare ca eu nu pot avea o relatie mai lunga decat o vara. Sunt o persoana jalnica!!
CITEȘTI
Prima data
RomanceAna, o fata timida,noua intr-un cartier de oameni cunoscuti, dive și băieți draguti încearcă să se acomodeze, dar cineva îi fură inima