ГТ на Куки
Те съблече блузата ми и започна да целува гърдите ми.Беше толкова приятно,макар че не съм сигурен дали го харесвам.Когато го погледна се чувствам странно.Усетих че той спря да ме целува.Но защо?Искам да продължи!
Куки:И..Искам да п..продължиш!-казах задъхано.Видях че се колебаеше да ли да продължи.
Надигнах си главата и го целунах.Задвижих устните си и той ми отвърна.Беше толкова приятно.Не исках никога да свършва.НГТ(неутрална гледна точка)
(Това ще е първият ми смут и се надявам да ви хареса)Тае започна да целува врата на Джънгкук.Слизаше на долу и стигна до панталоните му.Махна ги и го остави по боксерки.Те започна да масажира члена му,а Куки стенеше от удоволствие.
ГТ на Те
Започнах да масажира члена му а той стенеше от удоволствие.Усмихнах се и нападнах устните му.Прехвърлих се на врата му.Засмуквах кожата му,правих му смучки.(вече ме мързи да пиша подробности)
Свалих му боксерките,а после и аз се съблякох напълно.Те:Готов ли си?
Куки:Д..Да!-аз навлязох в него започнах да се движа бавно.
Куки:Т..Те...Агх.-името ми казано от него звучеше толкова прекрасно.Забързах темпото.
Те:Куки...Толкова си т..тесен.-в този момент уцелих специалната му точка,и той истена много силно.Започна да скубе косата ми,да шари с ръце по гърба ми.Тогава аз свърших него а той върху корема си.Облизах бялата течност и глътнах половината,а когато целунах Кук му я прехвърлих.Той беше толкова вкусен.Легнах до него и го прегърнах.Не мога да повярвам че това се случва.
Те:Кук?
Куки:Да?
Те:Аз ли ти бях първия?
Куки:Не!С предишният беше по хубаво!-когато каза това се натъжих,а той се засмя.
Куки:Майтапя се!Ти си ми първия!Само как се върза!
Те:Ах ти малък...-Започнах да го гаделичкам,а той умираше да се смее.Бутна ме а аз паднах на земята.
ГТ на Куки
Бутнах го и падна на земята.Обух си боксерките и побягнах.Скрих се в един от шкафовете в кухнята.
Те:Куки...Излез,излез където и да си!Ще видиш че ще те намеря...-и тогава той отвори шкафа където се бях скрил.Все още се чудя как се побрах там?
Аз отново го бутнах и излязох от шкафа,но той ме хвана.Обърна ме с лице към него и ме целуна...Здравейте.Отново.Та ето моя нов провал който написах.Поне се надявам да го харесате.Не писах много подробности в смута защото ме хвана срама. Пак казвам че се надявам да харесате моя провал.😊😊😊
YOU ARE READING
BTS [Vkook-Fallen Angel]
FanfictionПредупреждение!За тези които харесват яой,но се гнусят от смут сцени: Моля ви,просто прескачайте тези/тази част/и!!! А за тези които изобщо не харесват яой: Просто не четете тази история!!!