30 глава

181 15 1
                                    

ГТ на Неутрал

Т:Искам те!Искам те Джънгкук!Ще ми позволиш ли от сега нататък,да бъдеш мой,и само мой?

Дж-к:Аз...-Куки се чудеше какво да му отговори.
Техюнг очакваше отговорът му с нетърпение.Надяваше се да каже да.Джънгкук тъкмо щеше да отговори,
но телефонат му звънна.
Той избута Техюнг от себе си и взе телефона си.Видя че беше майка му и ѝ затвори.Техюнг седеше на леглото и го гледаше.Джънгкук седна в скута на Техюнг,и се сгуши в него.

Т:Куки?

Дж-к:Да?

Т:Не ми отговори на въпроса?-Джънгкук се отдели от Техюнг иго погледна.

Дж-к:Аз...Съжалявам, но не искам.-Джънгкук стана от скута му,но Техюнг му хвана ръката.

Т:Защо?-Техюнг бе напът да се разплаче.Джънгкук не можа да издържи и го целуна.Отново седна в скута му и уви ръцете си около вратът му,а Техюнг уви едната си ръка около талията му.(Умирааам!!!)
Техюнг задълбочи целувката и стана от леглото,но не се отдели от целувката.Вдигна Джънгкук и уви краката си около кръстът му.
Техюнг започна да ходи и
остави Джънгкук на бюрото си.Излезе от стаята си и остави Куки сам.Джънгкук за миг си помисли че Техюнг го остави.Той излезе от стаята и тръгна да търси Техюнг.Обиколи всички стаи без една.Влезе в последната стая и видя Техюнг,който седеше с гръб към него.Когато Джънгкук беше съвсем близко до него,лямпите в стаята изгаснаха.Джънгкук не виждаше нищо и незнаеше на къде да тръгне.Лампите в стаята изведнъж светнаха и на огледалото пред него видя,че Техюнг беше зад него,който държеше вратовръзка си и завърза очите на Джънгкук с нея...

-------------

Надявам се да ви хареса!
(Едва ли)Съжалявам за грешки!Изобщо не ме бива да пиша смутове!😭
Станало е ужасно,нали?

BTS [Vkook-Fallen Angel]Where stories live. Discover now