20 глава

202 17 5
                                    

1 седмица по-късно

ГТ на Неутрал

Днес Джънгкук беше изписан от болницата.
Лиса беше всеки ден до него.Дори сега вървят  заедно в парка хванати за ръце.

Лиса:Хайде да седнем на тази пейка.

Дж-к:Добре.

Двамата седнаха на пейката която беше близо до тях.Лиса седна в скута на Джънгкук и го целуна.Той задълбочи целувката.След двайсет секунди целуване се отделиха.
Самоче Лиса усети че някой ги наблюдава.Тя много добре знаеше кой ги наблюдава.Парк Чанйол(Чанйол или Чанюл се пише?)
с който беше гадже когато преди инцидента
с Джънгкук. А именно когато Джънгкук се събуди Лиса го излъга че са гаджета.Докато той беше в кома,Лиса се влюби в него. Тя много добре знаеше че когато се събуди той нищо няма да помни.И нямаше да бъде влюбен в нея.Даже сега Джънгкук незнае дали изпитва нещо към нея.

Лиса:Знаеш къде живееш,нали?

Дж-к:Да...Защо?

Лиса:Имам работа и трябва да се прибирам!

Дж-к:Добре!

Лиса:Чао!-и го целуна.
Джънгкук и махна за довиждане.Той стана от пейката и тръгна към дома си.Докато вървеше и блееше се блъсна в едно момчеи двамата паднаха.Джънгкук и момчето станаха от земята.

Дж-к:Съжалявам.

?:Няма нищо!Винаги се случва някой да се блъсне в мен!-каза той и се усмихна.-В прочем...Как се казваш?

Дж-к:Джънгкук, а ти?

?:Казвам се...

-------

Кой ли е въпросния човек?😏
Надявам се и това да ви хареса!(Едва ли?)
И съжалявам за грешки!(На бас че са много!)
😊💗

BTS [Vkook-Fallen Angel]Where stories live. Discover now