ГТ на Лиса
Дж-к:Ще се омъжиш ли за мен?-Ама той...Наистина ли?
Лиса:Аз...Не!-Хванах му ръката и го задърпах с мен по-настрани.
Лиса:Имаш ли представа какво направи?
Дж-к:За какво говориш?
Лиса: Как можа да го нараниш?Защо? Та ти го обичаш!
Дж-к:Но аз...
Лиса:Ако кажеш,че не е така,ще те цапардосам!
Дж-к:Защо си толкова загрижена за него?
Лиса:Защото...Аз съм му по-малка сестра!
Дж-к:Т-Ти си му КАКВО?
Лиса:Да Джънгкук.Аз съм негова сестра,но не съм като него и приятелите му.И да знаеш...
Лиса:Късмет!Ще ти трябва!
ГТ на Джънгкук
Лиса:Късмет!Ще ти трябва!-И...Тя си тръгна.
Но защо ми трябва късмет?Усетих нечия ръка на рамото си.А именно ръката беше на Техюнг.Т:Куки...-Гласът му беше толкова зловещ сега.Ето защо Лиса ми пожела късмет.Той ме обърна с лице към него.Очите му
бяха по светло сини.Т:Защо направи тази ненужна сцена?-Толкова е красив.
Т:Знам.
Дж-к:К-Кое знаеш?
Т:Че съм красив!-Т-Той м-може да чете мисли?
Т:Да мога.-Той започна да върви към мен,а аз назад.За жалост,усетих как гърбът ми допря до стената.И тогава внезапно Техюнг ме целуна.Хвана ме с двете си ръце за кръста и ме вдигна,а аз увих краката си.Започна да ходи на някъде и не скед дълго ме постави на...Л-Леглото?Когато ми свърли въздуха се отделих.Започна да оставя оеоерудени целувки по врата ми.Толкова е хубаво.Усетих едната му ръка,че е под блузата ми, и започна да си играе с едното ми зърно.Започнах да пъшкам и да стена тихо.
Усетих нещо да вибрира до нас.Това беше телефона ми.Ооитах се да го взема,но Техюнг ме спря.Хвана с ръцете си лицето ми.Погледнах го.
Гледаше ме с жаден поглед.Т:Искам те!Искам те Джънгкук! Ще ми позволиш ли от днес нататък,да бъдеш мой,и само мой?
/Следва продължение/
----------------
Искате ли да продължа смута?(Само да ви предупредя,че хич не ме бива да пиша смутове)
И...Съжалявам за грешки!
YOU ARE READING
BTS [Vkook-Fallen Angel]
FanfictionПредупреждение!За тези които харесват яой,но се гнусят от смут сцени: Моля ви,просто прескачайте тези/тази част/и!!! А за тези които изобщо не харесват яой: Просто не четете тази история!!!