Така хора.Реших да започна съвсем отначало.Тоест ще пиша подобни глави,но и може да променям и доста неща!Ще видите!
Гт на Джънгкук
Един скучен и обикновен ден в училище.Добре че това е последният ми час.За жалост бях 2-ра смяна и трябваше да се прибирам през ноща.Писна ми от това училище.Писна ми от живота.Защо ли?Защото нашите не ги е грижа за мен,а за оценките ми в училище.Те искат винаги да имам шестици.В буквалния смисъл.Винаги когато искарвах петица по някой предмет баща ми ме бие а майка ми всеки път ми натяква че,,Казваме ти го за стотен път че трябва да имаш само отличен по всички предмети.Без никакви петици!"Докато се усетя часа беше свършил и всички бяха излязли от класната стая.Само а бях в стаята.Прибрах си нещата,излязох от училището и се запътих към вкъщи.(тук вече ще променя нещата)Понечих да си сложа слушалките,но чух вик на момиче.Тя продължаваше да крещи с цяло гърло и естествено от любопитство се запътих там където беше момичето. Колкото повече се доближавах до мястото,все повече ме обземаше страха.Видях я и се доближий до нея,но това беше голяма грешка.Не трябваше да го правя.Чак сефа забелязах че зад нея имаше едно русокосо момче,което беше по-високо от мен.Той започна да се приближава към мен.Не можех да помръдна.Страхът ме бе обзел тотално че чяк не мога да помръдна.Момчето застана пред мен и тогава...Учите...Учите му станаха сини.Тогава...
/Следва продължение/...
Знам че главата е къса но ме е мързел да пиша!И от сега казвам че главите ще са къси!Надявам се да ви хареса!!!😊😊😊
STAI LEGGENDO
BTS [Vkook-Fallen Angel]
FanfictionПредупреждение!За тези които харесват яой,но се гнусят от смут сцени: Моля ви,просто прескачайте тези/тази част/и!!! А за тези които изобщо не харесват яой: Просто не четете тази история!!!