3#druhá část

51 6 1
                                    

Když jsem se vzbudila koukla jsem se hned na bratra, každý pohyb mě sice bolel ale musela jsem zjistit jestli žije.

Okno ve dveřích u mého bratra bylo rozbité zřejmě ho rozbil hlavou neviděla jsem mu moc do tváře a tak jsem se snažila odpoutat až na potřetí pásy konečně povolily a já se začala plazit k bratrovi byla jsem už u něj a tak jsem mu zvedla hlavu ze spánku mu tekla krev tak jsem hned kontrolovala jestli žije.

Trvalo mi dlouho než jsem nahmatala tep ale když jsem cítila jak mi konečně prsty proniká jeho tep byla jsem moc šťastná pak jsem se natáhla rukama na obě přední sedačky a přitáhla jsem se byl to hrozný pohled na mé rodiče začala jsem hledat tep ale už bylo pozdě. ,,ať je vám tam nahoře dobře mami tati".
Z oči mi začaly téct slzy a já začala zuřivě rozepínat pasy povolily hned na poprvé za což jsem byla vděčná, bratra jsem si přitáhla k sobě a snažila jsem se otevřít dveře ale marně na silnici byl nějaký pán který zřejmě zavolal sanitku tak jsem na něj začala křičet ,,páné!!!!!"......,,páné!!!!" ....!!!! Konečně se otočil a běžel za mnou ,,neboj holčičko hned ti pomůžu"...začal tahat za kliku a najednou se dveře otevřeli vzal bratra a položil ho na zem já konečně vylezla a snažila jsem se postavit na nohy ale bylo to marný spadla jsem na zem a znovu a znovu pořad jsem padala na zem najednou jsem slyšela a zahlédla sanitku ale začala jsem vidět rozmazaně motala se mi hlava a já upadla do tmy..........

Tak další část je na světě zase doufám že se bude líbit budu vděčný za vaše názory 😊😊 Nó tak dík za přečtení a zas ahoooj 😂🙈

First LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat