Světla se ke mě přibližovala čím dal rychleji, chtěl jsem uhnout ale najednou se světla od sebe posunula a projela okolo mě až pak mi došlo že to byli motorky, otočil jsem se za nima ale najednou jedna z motorek prudce zastavila, rázem i ta druhá. Z první motorky slezl zřejmě nějaký kluk měl černou helmu, černou koženou bundu a černé džíny, najednou se ale otočil na mě a mířil si to ke mě, přišel za mnou a mě se sevřel žaludek a vyschlo v krku nevěděl jsem co mám dělat měl jsem docela strach co mi chce udělat. ,,Hej ty kluku můžeš mi říct co děláš v prostředku silnice". ,,já Ehm chtěl jsem jen přejít". ,,Kvůli tobě jsem prohrál !!". Měl sice na hlavně helmu ale byl zřejmě hodně nasraný, natahoval se že mi jednu vrazí pěsti ale najednou se mezi námi objevil ten druhy kluk. ,,Ethane nech ho být, byl to jen závod nic víc, nech toho laskavě". ,,Dobře jak myslíš ale jednou tě porazím Jeremy a už nebudu pro ostatní nula, jedu pryč čau". ,,Zdar". Cože Jeremy, nevěděl jsem co mám dělat jestli se sebrat a odejít a nebo se zeptat na všechny otázky které se mi začali tvořit v hlavě, ten kluk vo mi tady chtěl natáhnout tak odjel pryč a já čekal co bude dál. Jeremy stal pořad na stejném místě a nic nedělal, začalo mě docela štvát že mi to nechce vysvětlit. ,,Ehm já jsem tady jestli jsi si nevšiml". ,,Já vím Luku". ,,Tak se na mě laskavě otoč !!". ,,Bože nezvyšuj hlas hned". Konečně se na mě otočil ale přilbu si ne sundal. ,,Sundaš si tu přilbu ?!". ,,Ne". ,,Ok čau". Obešel jsem Jeremyho a pomale odcházel domů. ,,Nesundam protože tě chci odvézt domů". Zastavil jsem se. ,,Dík za návrh ale nechci". ,,Prosím". Chvilku jsem přemýšlel jestli je to vůbec dobrý nápad, co když mi něco udělá, sice jsme byli už spolu venku ale to neznamená že nemá nějaký plán, a tohle je jen divadlo. ,,Fajn pojedu ale vysvětlíš mi co myslel tím závodem a kdo je ten kluk jasný". ,,Ale... No tak dobře". Usmál jsem se výtězně nevěděl jsem že to výjde. Došel jsem k motorce, první si nasedl Jeremy a pak já, pizzu jsem tam nechal nevěděl jsem kam jí dát byla ji škoda no ale tak což už. (Tak tohle mě bolelo to co jsem napsal 😵😱😭🙈). Jeremy jel docela rychle a tak jsem ho obejmul okolo pasu a poradně se k němu přitiskl na záda a zavřel oči. ,,Jsme tady". ,,Co už ? To bylo fakt rychlí". ,,Tak se nediv když si měl zavřené oči". ,,Jo protože jsi jel moc rychle, no to je jedno takže jdem ne ?". ,,Jojo". Se sedl jsem z motorky a šel ke dveřím, vytáhl jsem si z kapsy kličky, chtěl jsem strčit kličky do dveří ale najednou se otevřeli a v nich stal nekdo koho jsem tady vážně nečekal.......
Ahoj lidi další část je na světě 😪😂 hele já osobně si myslím že je toho fakt dost pro luka prvňe Ethan, Jeremy mu něco tají a teď je někdo u něho 😵 fakt síla nevíte kdo to je ? Jestli má někdo nějaký typ tak pište do kom jsem zvědavý 😁😈😂 a taky budu rad za ⭐️ ale to je na vás jsem rad zme si to aspoň přečtěte 😂😂 tak zatím Ahooj u nové části ♥️
*filiphertl*
ČTEŠ
First Love
FanfictionLuke!!!!.....vzbuď se prosím slyšíš mě Luke prosím vzbuď se prosím !!!!.....Luke ne opouštěj mě prosím !!! Luke !....zůstaň tu se mnou ....... Nevěděla jsem co mám dělat tekl mu pramínek krve ze spánku a nevnímá mě pak přijela záchranka a mě se zamo...