10#filmovi den

40 4 0
                                    


,,Luku!!!! Spíš ještě ty naše celebrito!?!?" .Vzbudila mě má sestra, která stála u mích dveří do pokoje a křičela jestli jsem vzhůru.
Sedl jsem si na postel a potřeboval se protáhnout a vzpomenout co se včera seběhlo. ,,Nó co potřebuješ?  Ségra? a proč mi říkáš celebrito?". Sofí vletěla do mého pokoje zastavila se u mě a začala ječet jak pavián. ,,Ty se ještě ptáš!!!! Twl vždyť si strávil celý den s celebritou!!!! Jeho fans se s vámi fotili a dali to na sociální sítě jsi všude s Jeremym. Proslavil tě". Ze začátku na mě křičela, ale to poslední slovo řekla velmi potichu a se závistí. Nemá co závidět sláva není bůh ví jaká všichni tě pronásledují a otravují ale bylo mi zas jasný že mi nezávidí to že mě proslavil ale závidí mi to že jsem byl celý den s Jeremym. ,,Ty si taky jeho fanynka??". Tázavě jsem se na ní podíval. ,,Mno jakože moc ho neznám ale je hezký a není to fér. Ty znáš vždycky ty nejlepší lidi". Řekla až moc skleslím hlasem, najednou jsem si ale vzpomněl na pana Chrise tak jsem se jí na to chtěl hned zeptat ale napadla mě ještě jedna a důležitější otázka, velmi důležitá otázka. ,,Jak jsem se sem dostal?". ,,Kam? Jakože do postele?". ,,Anó!!!". Najednou se ale ségra začala lišácky usmívat. Bylo to až moc podezřelé tak jsem začal pátrat po odpovědi. ,,Sofí a dělej řekni mi to, prosím". Chvíli jsem čekal než se dočkám odpovědi protože si někdo rozmýšlel jestli mi to má říct. ,,Sofí'!". ,,Okej nemusíš na mě hned zvyšovat hlas. On tě přinesl v náruči přímo do postele protože si usnul v autě a nechtěl tě budit. Byli jste tak sladcí". A začala se smát. Já jsem se nesmál protože jsem se začal červenat když mi to řekla cítil jsem se tak trapně. ,,Ach bože proč mě radši nevzbudil, nó to už je jedno jdu se vysprchovat takže výstřel z mého pokoje padej Sofí". ,,Jó vždyť už jdu". Vyhnal jsem svoji sestru z mého pokoje, vzal jsem si nějaké to oblečeni na doma protože jsem do školy nemusel blížil se konec školního roku a věčina lidí na to kašlala už a já měl dobré známky mohl jsem si to dovolit. Vzal jsem si volnější tepláky a tričko a šel jsem směr koupelna.
Pustil jsem na sebe studenou vodu potřeboval jsem se pořádně probudit.

Vyšel jsem ze sprchy a hned jsem se natáhl pro osušku, osušil jsem se a natáhl jsem na sebe své oblíbené tepláky a tričko. Odemkl jsem si dveře a šel do pokoje, v pokoji jsem měl už ustláno a otevřené okno hned jsem se otřesl zimou, venku bylo docela chladno ale bylo teprve ráno tak jsem se moc nedivil. ,,Luku pojedeš s námi do nákupáku?". Ozvala se Sofí ve dveřích. Otočil jsem se na ní. ,,Ehm ne já budu doma asi se budu koukat na filmy budu mít takový filmoví den". A jemně jsem se na ní usmál. ,,Tak dobře užíj si to ". ,,Počkat ty nemáš školu?". Až teď mi došlo že Sofí není ve škole protože by touhle dobou byla na cestě. ,,Ne máme prázdniny". A zazubila se na mě. ,,Aha tak to jo užíjte si to pá". ,,Dík ty taky čau". Byl jsem docela rád že máma se Sofí odjeli pryč mohl jsem tu být sám a měl jsem aspoň tak větší klid. Koukl jsem se na budík který jsem měl na nočním stolku bylo teprve osm, čemuž sem se divyl. Chtěl jsem se kouknout na mobil protože mě zajímalo kolik lidí mi už napsalo proč nejsem ve škole a co mi je ale bohužel jsem ho nemohl najít, uvědomil jsem si že jsem měl sebou batoh ale tam jsem si mobil nedával. Hledal jsem všude v pokoji ale nemohl jsem ho najít a tak jsem se teda rozhodl kouknout do batohu ,,Twl já jsem debil" řekl jsem si sám pro sebe protože ten mobil tam byl. Vzal jsem si mobil a notebook a šel jsem se koukat na nějaký film klikl jsem na složku filmy jak nečekaně a hledal jsem nějaký film 50 odstínu šedi,  Hotel transilvánie, nezvratný osud, pak jsem najel na jeden film který jsem ještě neviděl ale miluji ho Piráti z Karibiku 5 klikl jsem na něj a začal jsem se dívat.

Film utekl docela rychle spíš celý dopoledne, měl jsem hlad a tak jsem se šel dolů kouknout jestli tam není něco k jídlu. V lednici nic nebylo, což jsem mohl čekat. Najednou se ozval náš domovní zvonek šel jsem otevřít a za dveřmi stal poslíček s pizzou což jsem docela nečekal protože jsem si žádnou pizzu ne obědnal. ,,dobrý den, pán Luke Bojsen?". ,,Ano ale já jsem si nic neobednal". ,,já vím že ne ta pizza už je zaplacená a tady je ještě dopis od pana Jeremyho". Vytáhl jednou rukou s baťohu obálku a položil jí na krabici s pizzou. ,,Aha tak dobře já si to teda vezmu děkuji". ,,Tak tady to máš a já jedu rozdat další". ,, Ok čau". Zavřel jsem dveře a šel do kuchyně. ,,jako by mě zajímalo že jedeš rozdat další"  řekl jsem si pro sebe, nechápal jsem proč mi to řekl ale neřešil jsem to. Položil jsem pizzu na kuchyňský ostrůvek a vzal si do ruky obálku, roztrhl jsem ji a vzal si kus předloženého papírku do ruky. ,,Ahoj Luku nevím proč si nepřišel do školy a je to tvá věc ale chtěl jsem ti udělat radost a tak jsem ti poslal aspoň pizzu nevěděl jsem jaká ti chutná a tak jsem
obědnal takovou tu klasickou chápeš ne ;), no nic dobrou chuť přeji a doufám že zítra přijdeš chci tě zas vidět :)...... Jeremy". Usmál jsem se nad dopisem a taky začervenal nad tím že mě chce vidět udělal mi docela velkou radost a asi přijdu zítra do školy abych mu taky udělal radost. Vzal jsem si krabicu s pizzou a dopisem a šel do pokoje v pokoji jsem si ji položil na postel a dopis strčil do šuflete lehl jsem si do postele vzal si zas notebook a sledoval dal filmy. Měl jsem jich hodně ale nějaký jsem si vybral a vklidu se začal koukat. V polovině filmu mi ale někdo zaťukal na dveře. ,,dále, jé ahoj Sofí". ,,Ahoj mužů se koukat s tebou?". ,,Jo jistě pojď ". Udělal jsem Sofí místo aby si mohla za mnou při sednout. ,,Hej ty máš pizzu že mi dáš". ,,Jó na tady máš". Zazubil jsem se na ségru a pak jsme se začali soustředit jen na film nevím kolik bylo ale oba jsme zřejmě usnuly.

First LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat