,,Luke!!... Sofí!!....vstávejte!..musíte jít do školy"
Slyšel jsem jak na nás máma křičí že musíme jít do školy ,,eeee!".
Škola mi nevadila měl jsem dobré známky ale to ranní vstávaní mě nebavilo odkopl jsem ze sebe peřinu a vylezl s postele bohužel moc rychle protože se mi zamotala hlava ale stihl jsem se přidržet nočního stolku.Pomalu jsem se plazil ke skříni vzal jsem si černé džíny a bílé tričko a šel do koupelny udělal jsem hygienu oblékl jsem se a ještě se koukl do zrcadla zaměřil jsem se hlavně na vlasy byli rozcuchané chtěl jsem vzít hřeben ale pak jsem nad tím jen mávl rukou.
Šel jsem do pokoje a vzal jsem si mobil, peněženku a batoh a mířil si to rovnou do kuchyně na stole byl papírek ,,mýlí Luku až pujdeš ze školy běž na koupit a svačinu máš v lednici Děkuji maminka :3"......vzal jsem si svačinu dal jí do batohu a šel si obul boty, oblékl jsem si bundu zamčel za sebou a mířil jsem si to do školy.
Cesta trvala cca 15 min takže jsem tam byl rychle. Přemýšlel jsem nad sestrou jak si povede v nové škole máma ji tam jela odvést tak jsem zvědavý co mi pak řekne, byl jsem zamýšlený že jsem narazil do nějakého kluka ,,Sorry já se ti omlouvám nevšiml jsem si tě".....,,dobrý nic se neděje pohoda Ok".....a usmál se ,,o můj bože usmál se ten úsměv awwww" ale pak jsem si uvědomil že na něj musím zírat jak ,,debil"...,,jo dobře tak Ok teda....Nó tak já pujdu zatím ahoj" nestihl nic říct protože jsem okamžitě odešel ,,co se to se mnou děje" zhluboka jsem se nadech a mířil do školy ale najednou cítím ruku na remeni..........
Předem se omlouvám od pátku až do pondělí tu nebudu budu něco řešit nó' jinak dík za přečtení a omlouvám se ze je to nudné ale bude čím dal lepší nebojte 🙈❤️❤️❤️😂(Láďo ty buď ticho moc dobře víš co myslím) ....😂😂😂
ČTEŠ
First Love
FanfictionLuke!!!!.....vzbuď se prosím slyšíš mě Luke prosím vzbuď se prosím !!!!.....Luke ne opouštěj mě prosím !!! Luke !....zůstaň tu se mnou ....... Nevěděla jsem co mám dělat tekl mu pramínek krve ze spánku a nevnímá mě pak přijela záchranka a mě se zamo...