7#pan neznámý

39 4 0
                                    

Ráno mě probudil otravný zvuk mého budíku. ,,Néé" zaskuhral jsem a tipl budík. Zachumlal jsem se zpět do své vyhřáté pětiny bohužel vstát musím. Odkopl jsem ze sebe peřinu a vylezl z postele, šnečím tempem jsem došel k mé skříni a vzal si nějaké to oblečení. Až jsem došel jako zombi do koupelny udělal jsem hygienu a oblékl jsem si své černé u kolen roztrhle džíny, bílé tričko a modročernou košili na vlasy jsem se vykašlal věděl jsem že to nemá cenu. Vyšel jsem z koupelny a mířil si to do pokoje kde už bylo ustláno, máma je docela rychlá uchechtl jsem se a vzal jsem si batoh, peněženku a mobil a šel do kuchyně. V kuchyni jsem si položil na ostrovní linku v kuchyni a sek do ledničky pro svačinu.
,,Ahoj Luku". ,,Ahoj mami Ehm...co tady děláš ? Neměla by si odvést Sofí do školy ?". ,,Ne přijel si pro ni pan Chris". ,,A to je jako kdo co když jí ublíží !". ,,Ne neboj se je to podnikatel ale teď učí chvilku angličtinu a telocvik než najdou pravého učitele on totiž bydlí tady tady ve městě a učil taky tady než ho před dvouma rokama vyhodili nó'' takže bude chvilku brát Sofí sebou". A usmala se má mě. ,,Aha tak faj no". Ale i tak jsem měl divny pocit je podnikatel a učí ? Co ? No tak co no nebudu nad tím přemýšlet. Uklidil jsem si svačinu do batohu a šel se obůt. Vzal jsem si své conversky, bundu a batoh na zadá. ,,Mámí já už jdu !!". ,,Dobře !" . Sáhl jsem po svých klíčích a vyšel směrem škola.

Ve škole jsem byl rychle šel jsem ke své skříňce, kde jsem si vytáhl potřebné sešity pak mě něco napadlo zavřel jsem skříňku a šel směr do reditelny. Stejně mi zbývalo 30 min do hodiny. Byl jsem u dveří reditelny slušně jsem zaklepal a s pozváním dále jsem vešel do reditelny. ,,Dobrý den pane reditely". ,,Dobrý co potřebuješ Luku ? Stalo se něco ?". ,,Né nic se nestalo jen se chci zeptat na pana Chrise který tady před dvouma rokama učil ?" . ,,Myslíš pana Chrise Mccroryho ?" Když to do řekl všiml jsem si že si skousl spodní red, ale nevěděl jsem jak se jmenuje celým jménem a tak jsem aspoň doufal že je to on ,,Ano jeho myslím".......

Ahooooj lidi doufám že se vám líbí 😊

First LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat