Seděl jsem v autě na místě spolujezdce v ruce jsem držel mobil a koukal se ven s okna, napsal jsem totiž mámě že jdu s kamarádem ven a tak jsem čekal na to jestli odepíše. V autě bylo hrobové ticho ani jeden jsme nic neřekli, chtěl jsem něco říct ale bál jsem se že by to bylo nevhodné když řídil a tak jsem rači nic neříkal.
Cítil jsem v ruce krátkou vibraci kterou způsobil můj mobil hned mi došlo že to bude máma a tak jsem to ignoroval. Začal jsem zase přemýšlet nad ředitelem pořad jsem ho nemohl pochopit. ,,Nemám zapnout rádio?". ,,Ehm jó jasně klidně". A s odpovědi jsem zahnal všechny myšlenky a otázky na ředitele. ,,Okej teda". Jeremy zapnul rádio a začal si se mnou povídat o různých věcech. ,,O můj bože tuhle tam nech a zesil to prosím". Začala tam hrát totiž má nejoblíbenější písnička ,,MARSHMELLO--SUMMER", nikdo tam sice ne zpívá ale mě to nevadí. ,,Miluješ Marshmello?". ,,Strašně moc je boží!!, můžu se tě na něco zeptat?". Chtěl jsem se zeptat na jednu otázku strašně mě to zajímalo. Zrovna jsme zajížděli do garáže nákupního centra a hledaly místo na za parkování. ,,jistě můžeš". a usmál se na mě. ,,Jaký je to být slavný?". Jeremy zaparkoval auto podíval se na mě s úsměvem a pak vylezl z auta nic mi neřekl. Vylezl jsem taky z auta a čekal jestli mi odpoví. ,,Ptáš se jaký je to být slavný jo". A rošťácky se na mě usmál. ,,Ehm už asi jo". ,,Hele když budeš celý den se mnou tak určitě dnes za žiješ kousek slávy". Nechápal jsem to, jak mě může jeho přítomnost proslavit ?". Vstupovali jsme do nákupního centra a mířily do starbucksu. ,,JEREMÝ''!!!". Slyšel jsem křičet nějaký holky, otočil jsem se a viděl jsem jak běží za námi. ,,Já ti to říkal". Přiběhli k nám a chtěli se fotit jak nečekané ale kdyby se chtěli fotit jen s Jeremym ale i se mnou přišlo mi to vtipné. Už jsme se konečně po dlouhém focením dostali tam kam jsme chtěli, trvalo to dýl než jsem si myslel ty holky byli jako hijeny. ,,Tak tohle je sláva, miluji svoje fans". S úsměvem se na mě koukl. ,,Nó jako nevím mě by to otravovalo". ,,Na to si časem zvykneš". ,,Teď si to řekl jako bych byl nová celebrita". Začal jsem se smát. ,,Hele co ty víš". ,,Aha Okej". Přišel jsem k jednomu stolu a sedl si na židli. ,,Jdu něco objednat teda". ,,Dobře".
Po chvilce přišel Jeremy i s dvouma kelímkamy s brčkem. ,,Na tady to máš". S úsměvem mi podal mé kafe. ,,Děkuji". ,,Nemáš zač". Napil jsem se svého kafe mňam je tak dobrý. ,,Uděláme selfie Jeremy ?" A lišácky jsem se na něj podíval. ,,Né už fakt ne Sorry příště Ok". ,,Okej tak se vyfotim sám".Seděl jsem v autě hlavu jsem měl opřenou o sklo a koukal se ven. Jeremy řídil byla tma a nechtěl jsem ho rozptylovat na chvilku jsem zavřel oči bohužel jsem usnul.....
Ahojdá Mno doufám ze se líbí 😁😁 jo a chci vám říct že tento týden nevím jestli stihnu další díl snad jo 😊😊 zatím ahoj 🤗 FIWA❤️
ČTEŠ
First Love
FanfictionLuke!!!!.....vzbuď se prosím slyšíš mě Luke prosím vzbuď se prosím !!!!.....Luke ne opouštěj mě prosím !!! Luke !....zůstaň tu se mnou ....... Nevěděla jsem co mám dělat tekl mu pramínek krve ze spánku a nevnímá mě pak přijela záchranka a mě se zamo...