SIR/zeyker

1.9K 63 6
                                    

SIR||BÖLÜM 5||
Kerem Zeynepin yanından umursamaz bir şekilde geçti. Zeynep rahatlamıştı. Çünkü Keremin onu duymadığını sanıyordu.
-
Kerem Zeynepin söylediklerinin kendiyle alakalı olmasını diliyordu. Düşünmek bile güzeldi. Sevdiği kadının kendisi ile aynı olması ne kadar güzel olurdu. Sonra su almak için mutfağa doğru yürüdü. Telefon hala elindeydi. Nehirle daha içten konuşmaya başladı.
-
Keremi tanımasa kendini kıskandırmaya çalışacağını düşünürdü. Ama o böyle biri değildi. İnsanları sadece kandırırdı. Hayalleriyle oynardı. Lise yıllarını hatırladı birden. Ne çok hayal kırıklığı yaşamıştı. Üniversiteyi ayrı okumuşlardı ama kader onları yine bir araya getirmişti. Çok da kader sayılmazdı aslında.
~Flashback~
" Alo,hayır başka bir teklif aldım.Evet sayer holding."
Aslında bu bir yalandı. Teklif falan yoktu. Kendi gitmişti. Ahmet bey saolsun onun sayesinde girmişti şirkete.
~ Flashback son~
-
- Zeyneeeeeep.
- Uyuyoruuum.
-Hayır uyumuyosuuuun.
- Tamam pes ne var
- Yarın yeni şirket için yer bakmaya gideceğim. Sende gelmek istermisin.
- Evet. Hem biraz hava almış olurum.
-İyi geceler.
- İyi geceler.
-
Sabah Zeynep erkenden uyandı. Acil duş almalıydı. En güzel parfümünü sürdü. Siyah kalem etek ve beyaz bluz ile tam bir iş kadını olmuştu. Kapı çalındı. Gelen keremdi. Kim olabilirdi ki. Aynı evde.
-
- Gelebilir miyim.
- Gel
- Zeynep şey hazırsan çıkalım
- Tamam.
-
Zeynep ilke kez Keremin arabasına biniyordu. Çok lükstü. Ama Keremin olduğu için daha bir havalıydı.
-
Zeynep yanındayken kendini huzurlu hissettiği tek kişiydi. Onunla isterse bin kilometre yol gitsin yorulmazdı. Çünkü o Keremin yaşam kaynağiydı, enerji kaynağıydı. Birkaç yer gezdikten sonra küçük şirketleri için küçük makul bir yer buldular.
-
Birbirlerine umutla bakıyorlardı. Ortak hayatlarına attıkları ilk adımdı.

Sınır 15 vote ve 5 yorum...

Sınır geçilmediği sürece yeni bölüm yokkk:(((( Beni üzüyorsunuz, başka hikayelerim de var. Mesela SİLAH'ı okuyun.

SIR/zeykerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin