Bölüm 6

1.8K 77 6
                                    

SIR||BÖLÜM 6||
Arabaya bindiler. O sırada telefonu çaldı Keremin. Arayanın kim olduğunu değil tahmin etmek biliyordu, Zeynep. Tabiki Nehirdi.
-
- Aloooo, aşkııııım
Yine taşıyordu Nehirin sesi telefondan.
- Buluşalımmııııı
- Olmaz.
- Amaaaa...
Derken telefonu kapadı kerem.' Oh olsun.' Dedi Zeynep içinden.
-
- Seni bir yere götüreyim mi Zeynep.
- Bilmem.
- Hadi ama .
- Off tamam.
- Okey. Dedi ve bastı gaza Kerem.
Kerem bunu söylerken ikisi de kahkahalara boğuldu.
Kerem arabayı bir pastanenin önünde durdurdu. Çok sade bir yerdi burası.
Zeynepin yüzü düştü.
-
- Hemen somurtma Gölyazı elması.
'GÖLYAZI ELMASI' Kerem eskiden böyle hitap ederdi Zeynepe. Hüzünlendi Zeynep.
- Aaaaa sürprizi yapmadan noluyo sana böyle sabırsızlandın mı yoksa.
- Yok canım çok rüzgar esiyor ya ondan şey ettim.
- Ney ettin elma
- Elma deme bana.
Bunun üzerine ikisi de gülmeye başladı.
- Ha şöyle.
İçeri girdiler. Büyük bir perde asılıydı. Kerem tok sesiyle ' perdeler ' dediğinde bir düğmeye basmış olacakki perdede bir resim belirdi. Bu Zeynepin resmiydi. Bir tane daha ve bir tane daha. Zeynep çok beğenmişti bu resimleri. Slaytın sonunda 'Teşekkürler Gölyazı Elması' yazısı belirdi. 'Dur Hemen Sarılma Kereme Bekle biraz." Diye bir yazı daha belirdi ekranda. ' Kerem kızı Bahçeye Götürsene." Diye bir yazı daha çıktı ve slayt kapandı. Kerem Zeynebe gel işareti yaptıktan sonra onu bahçeye çıkardı. Bahçede bir sürü masa vardı. Ve masa başlarında arkadaşları... Yağmur Melis Deniz Ece Efecan Can .... Hepsi onu bekliyor gibiydi. Yağmur Zeynebe farkettirmeden içeri girdi. Gerçi Zeynep bu şaşkınlıkla onu göremezdi ama...

Bir anda bütün aydınlatmalar kapandı. Yağmur elinde bir pastayla kapıda göründü.hep bir ağızdan;

"İYİ Kİ DOĞDUN ZEYNEEEP!" Diye fakat Zeynebin tek önemsediği kişi Keremdi. Onun İyiki doğdun derken dudaklarını büzüşü gülüşü yaşam kaynağıydı, Zeynepin o akşam partiden sonra herkes dağıldığında ZeyKer eve gittiler. Ama kapıda iki davetsiz misafir onları bekliyordu.

.....................

Kısa oldu ama umarım beğenirsiniz sınır 20 vote artı 5 yorum bu sefer yazmayacağım. Bu bölümü de sırf voteler doldu, bu fedakarlığım karşısında yorumlar da olur diye yazdım... :)))))

SIR/zeykerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin