capitolul 8

563 12 0
                                    

Si uite  asa au trecut 3 luni  , baietii trebuiau sa se intoarca la constanta. Nu voiau sa plece cum nici noi nu vrem  . insa  prea multe solutii nu erau . ei mai aveau inca 3 ani de scoala , cum si noi ( Emi si Ana ) 4 ani .
Baietii erau la hotel  si noi  acasa
C- dutule , mai avem 2 zile  si plecam ...chiar nu exsista alte solutii ?!
V-Nu stiu, eu nu am gasit nici una ...nu vreau sa port o relatie  la distanta  ...
C- nici eu , dar vom mai veni aici sa le vedem ...
V- offf
Si noi eram distruse de gandul ca peste 2 zile  scumpii nostri iubiti ne vor parasi 
A- nu vreau sa plece - plangand -
E- nici eu ,dar  trebuie sa fim  puternice ! Hai nu mai plange ...nu are rost  pentru ca ii vom revedea curand .stai linistita
A- eu ma duc cu el - se ridica din pat  si incepe sa.si faca  bagajul continuand  sa planga -
E- ce ai Ano  ?! Cum sa pleci !? Mai ai scoala?! Si cum sa ma lasi  singura ?! Stai potol !!! - luandu.i gentile -
A- Emi , nu intelegi ca nu pot trai fara el ?!!!!
E- nici eu fara Vlad ?! Dar  nu o i.au razna ca tine !!
A- ia.ma in brate
E- vino incoa prostuto !
A- sigur ii vom vedea mereu ?
E- Da
*Emilia Pov*
Nici eu nu pot traii fara Vlad ! Dar  macar eu sa fiu puternica . nu imi imaginez viata fara Vlad ...sincer  , si eu as vrea sa plec   , dar  ma gandesc la viitorul meu ...daca nu voi mai merge la scoala voi devenu analfabeta sau anagramata si asta sigur nu.i place lui dudtu . Asa ca , cu siguranta voi gasi o alta metoda sa ne vedem .
* Convorbire telefonica  *
V- iubi ?
E- da iubi , ce.i ?
V- nu vreau sa mai plec ?
E- doamne !! Ma bucur dar, asta cu siguranta nu se Poate ,!?!!!
V- de ce ?!
E- Gandeste.te la viitorul nostru ...cum vom ajunge ...ce educatie ii vom da copilului nostru Daca noi avem doar 8-9 clase  !?
V- da  , ai dreptate dar , nu vreau sa te pierd piticule !
E- nici eu pe tine ...promiti sa ne mai vedem ?
V- da , promit ,te iubesc mult
E- eu te iubesc mai mult 💜💜💜

Baietii inceput sa.si faca  bagajul . Cu tristete dar , cu gandul la un viitor  mai bun .

*Ana pov*
Nu vreau sa plece ......ma simt de parca pierd ceva din mine..nu am mai simtit asta pana acum ...oare  si el simte la fel  ?!sigur daca simtea asta nu hotara sa plece ....nu vreau sa simt din nou  singuratatea ...Emilia nu ma intelege ...doar el ma intelegea  ...Nu stiu daca el se va mai intoarce la mine .....multe fete  balesc dupa el ...poate  ca ar trebui sa am incredere macar de data asta in Emilia ...asta am sa fac .....

Baietii au fost condusi la gara de catre  Ana si Emilia ...
C- Ana , ne vom revedea curand ...bine ? - spuse el cu lacrimi in ochi -
A- Te iubesc Cristi
C- si eu ...nu mai plange
V- Emilia vom vorbi zi de zi pe skipe ...te iubesc !!
E- bine , si eu te iubesc foarte mult



Heiiii piticaniile mele ....scuzati greselile ....spre ca v.a placut

Bye

O Familie Fericita (Vlad Mnt Si Eu )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum