VOL.2 Capitolul 70

265 8 1
                                    

Pf....si asa au mai trecut ....destul de multi ani . Cu totii erau fericiti . Fata Emiliei avea 6 ani , baiatul 7 . Fata Anei avea 7 ani.

De cand s.au casatorit , cele 2 familii se viziteaza des. Se inteleg foarte bine. Duminicile le sarbatoresc impreuna . Mai ales ca Mira , fata Emiliei se intelegea super bine cu Eva , fata Anei .

Tuturor le facea placere sa vada copiii impreuna . Se bucurau foarte mult cand ii vedeau ca se joaca cu totii.

Era iarna . Una destul de grea . Vremea nu.ti prea permitea sa iesi, asa ca duminica , nu se mai intalneau.

De cand a venit iarna , acestia erau foarte distanti . Nu se mai vizitau saptamanal ,ci....lunar . Cam greu . Dar , bineinteles ca tineau legatura prin telefon . Doar sunt cumnati .

Eh...despre Iulia ce sa va spun . Are si ea impreuna cu Tudor niste copii de admirat . Cuminti,inteligenti si frumosi . Toate sunt mostenite de la Iulia ( normal ! )

Da....Emilia si Vlad locuiau intr.o vila de pe Muscel . Ana si Cristi locuiau in Plopeni ,iar Iulia locuia in Cornu , tot intr.o vila .

Acasa la Emilia si Vlad

Emilia se trezeste ca de obicei PRIMA ! Pregateste cafelele si hainutele copiilor pentru scoala . ( inca nu era vacanta ) Le pregateste si un mic dejun.

Dupa , Ii trezeste si ii cheama la masa .
E-Mira ! Silviu ! La masa ! Haideti la mami !
M-mama ! Silviu m.a impins !
S-nu.i adevarat ! Mincinoas.o ! Tu nu ma lasi in pace !
E-hei hei hei ! Gata ! Potoliti.va ! Il treziti pe tati !
Vlad vine in bucatarie
V-Prea tarziu ! Neata iubirile mele !
E-neata iubire !
M&S-Neata tati !
M-am spus prima !
S-ba eu am spus primul !
V-hei ! Ati spus amandoi de odata !
E-lasa.i ! Bea.ti cafeaua ..Copii , mancati ! Apoi va imbrac si va duc la scoala !

Copii mancau .

Vlad o i.a pe Emilia in brate . O saruta ...
E-Vlad ! Copiii !
V-e ? Si ?
E-"vorbim" dupa ce.i duc la scoala. La cat pleci la birou ?
V-la cat vreau .Sunt sef , ai uitat ?
E-nu, dar ma gandeam ca ai treaba la birou .
V-nu
E-aham...Vrei sa.ti pregatesc ceva de papat ?
V-nu . Mai tarziu
E-bine
V-Duc eu copiii la scoala
E-ii duc eu cu masina
V-ii duc eu cu masina mea . Copii, cine vreti sa va duca ?
M-Mama
S-tati !
V-s.a decis ! Eu va duc !
E-heeeei ! Bine
V-hai , fugiti , imbracati.va !
E-ma duc sa.i imbrac !
V-bine , te iubesc !
E-si eu !

Emilia imbraca copiii si ii duce in masina lui Vlad .
E-hai, sa aveti grija
V-bine ! Pa! Te iubesc !
E-paa!

Emilia intra in casa si se apuca de calcat . Este 08:00.

Calcand , simte niste maini ce ii inconjurau talia . Apoi ca ii da parul intr.o parte descoperindu.i ceafa . Coborand spre umeri cu niste saruturi ...sau mai bine spus ...muscaturi.
E-Vlad....
V-ce.i ? Nu.ti place ?
E-ba.....da ...dar ....
V-ce ?! Voiai sa spui " Copiii" asa.i ?
E-:)
V-acum imi acorzi si mie macar jumatate din timpul tau !
E-am de calcat ....
V-calci mai tarziu
E-pf...bine
O tranteste in pat si o saruta . Se urca peste ea si o dezbraca ....va imaginati voi mai departe

Cand se trezesc , se uita la ceas . Era 12:30 !
V-Emi !
E-Vlaaaad ! Am intarziat sa luam copii !
V-de ce tipi?!
E-e numai vina ta !
V-of ! Haide ! Ar trebui sa nu mai tipi si sa te imbraci ! Mergem sa.i luam !
E-haide !

Grabiti au plecat spre scoala. Nimeni nu mai era ( niciun copil )
Erau disperati !
E-Vlad ! Ce ne facem ?! Sunam la politie !
V-si ce le zicem ?! Ce am asteptat sa plece copiii la scoala apoi am facut s*x si am adormit . Cand ne.am trezit era tarziu . Ce zici ?!
E-of...!
V-ma suna Ana
E-rapsunde !

V-alo !
A-alo !
V-nu pot vorbi acum ! Suntem disperati !
A-este vorba de copii ?
V-da !
A-sunt la mine . Eram in trecere si i.am vazut la poarta . Mi.am dat seama ca ati intarziat si i.am luat eu .
V-tu esti proasta sau te prefaci ?!
E-hei ! Ce vorbesti acolo ?!
A-?!
V-nu puteai sa ne anunti ca i.ai luat tu ?! Sti cate griji ne.am facut ?! Imediat venim sa.i
luam !

E-ce zice ?! Sunt la ea ?!
V-da !hai mai repede sa.i luam . Mor de frig .

Heiii dragilor ! Multi m.ati rugat sa continui aceasta carte si uite ca mi.am facut si timp pentru ea. Voi mai continua ! Sper sa va placa ! Pwwwp ! #HUG

O Familie Fericita (Vlad Mnt Si Eu )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum