capitolul 64

331 10 1
                                    

Emilia se trezeste la 15:25 . Se uita imprejur ...nimeni . Era singura in casa . Se sperie cand vede inca un biletel pe dulapiorul de langa pat .

         " MICUTA MEA ,
Eu am plecat....am putina treaba . Tu mananca , odihneste.te si aranjeaza.te .  La ora 19:30 ne vedem pe bulevard. Imbraca.te frumos ca de obicei . Te iubesc .
             Cu drag...VLAD "

Emilia incepe sa zambeasca . Se da jos din pat si mananca .

** Emilia pov.**
Dupa ce am citit biletelul lasat de Vlad , parca m.am inseninat . Zambetul nu mai vrea sa.mi paraseasca chipul...! Ma bucur ca il am pe Vlad . Ce m.as fi facut fara el ?! Probabil ca acum as fi stat la marginea patului cu o sticla de alcool ..plangand (normal 😂) . Dar , nu ! Il am pe Vlad care sa imi faca viata mai frumoasa si usoara . Este joi.....sambata este ziua lui . Vreau sa.i pregatesc cea mai frumoasa petrecere ...Ma ajutati ?! Sper sa nu uite anii astia pe care i.am petrecut impreuna . Trecand peste niste momente destuuuul de grele ....Il IUBESC !
Acum sa pap si sa ma pregatesc .

Este 17:30 . Emilia se plictiseste groaznic ...insa se gandeste la Vlad si ii trece . O suna pe Iulia . Dar ...nu raspunde ....apoi pe Cristi. Nici el nu raspunde . Intra pe facebook . Nu a mai intrat pe facebook de 1-2 ani ... Acolo vede o poza postata de Diana . O mai stiti ?! Prietena ei care statea deasupra...cu Max ! V.ati aminiti ?! Bine . Da ...vede o poza postata de Diana . Era ea , Max si bebelusul lor . Era foarte entuziasmata si fericita pentru ei . O suna pe Diana ....nici ea nu raspunde ....si nici Max..

*** Emilia pov**
Ce s.a intamplat cu toti ?! Nimeni nu.mi mai raspunde la telefon...si nici la mesaje. Trist ca in 2017 mai exista persoane deastea . Ma rog....O sa ma caute ei ! Trebuie sa ma pregatesc ....

Este 18:25 . Emilia isi face un dus si se imbraca asa

 Emilia isi face un dus si se imbraca asa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Se machiaza asa

Isi face parul asa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Isi face parul asa

Isi face parul asa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si cheama un taxi . La ora 19:27 era pe bulevard . Acolo il vede pe Vlad imbracat foarte frumos si cu un buchet de flori in mana

 Acolo il vede pe Vlad imbracat foarte frumos si cu un buchet de flori in mana

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Vlad vine spre ea .
V-WOW ! Esti foarte frumoasa !
E-Multumesc ! Si tu esti wow !
V-Vin.o !
E-Unde ?
V-la stanga ! E un taxi .
E-Bine....dar unde mergem?
V-Vei vedea !
E-ok...!

Am facut cam 1 ora pana la destinatie . Eram la ploiesti . La localul RECOLA .
E-Ce cautam aici ?
V-Shhhh!
E-Bine......( spune ea pe o voce inceata )

Intram si deodata aud "Surpriza "  si toata lumea iesea de sub mese . Ma speriasem ! Acolo erau toooti prietenii nostrii ...Cum ar fi : ANA SI ANDREI (prietenul ei ) , NICOLETA SI CHIVU , DIANA , MAX SI FLAVIUS(fiul lor ) , IULIA SI TUDOR(da....sunt impreuna) , MAMA SI TATA , EDY SI TEODORA , siiii...multi altii. Imi dau lacrimile si il imbratisez pe Vlad .
V-Nu mai plange !
E-Nu pot !
V-Uite ! Du.te si vorbeste cu mama ta si cu tatal tau !
E-Vlad ! Te iubesc enorm de mult !
V-si eu micuta mea !

Merg la mama si la tata
E-Mami !
M-Emi! Ce faci mami ?
Se imbratiseaza !
E-Bine ! Voi ? Cum de ati venit din Anglia ?
M-Vlad ne.a chemat !
T-E un baiat tare bun. Sa ai grija de el !
E-Am sa am .
Incep din nou sa plang
T-de ce plangi ?
E-Nu.mi vine sa cred ca va vad !
T-Multumita lui Vlad.
E-Haideti ! Mergeti si voi si distrati.va va rog !
M-Bine  mami !

La mine vine si Ana cu Andrei
E-Aoleu ce frumoasa esti Ana !
A-nu te.am intrecut !
E-Ba da ! Adevarul e ca am trecut prin multe .....
Si incep sa lacrimez ...
A-eeee....Ti.l prezint pe Andrei ! Iubitul meu !
E-Emilia ! Incantata!
And-Andrei ! La fel !
E-dar.....copilul ?
A-am avortat !
E-of.....lasa ca e mai bine asa
A-da...
E-hai ! Fugiti si distrati.va !
A-te pup !
E-si eu !!

Vine si  Diana cu Max si Flavi (prefer sa.i spun asa )
E-buna !!
M&D-Buna !!!
E-ce copil frumos ! Ce seamana cu tine Max !!
M;Stiu !
D-Ce faci ? Tu ..tot n.ai.....facut......nimic ?
E-NU !
D-haha!
E-mai sti cand ti.am spus acum vreo 8 ani ca nu voi face nimic ?! Am castigat pariul ! Ce rau imi pare ca nu am facut pariu pe nimic ....!!
D-Esti ciudata !
E-Stiu !
M-da  , dar esti ciudata noastra !
Si ma imbratiseaza !
E-Va iubesc copii!
D&M-si noi !!!

Dupa vreo 1-2 Vlad opreste muzica . Cu totii s.au oprit din dansat si cantat...

V-Hei ! Buna tuturor ! Ma bucur ca ati putut ajunge la aceasta strangere ! Ne.am adunat cu totii aici pentru a ii pune o intrebare importanta Emiliei .VREI SA ITI PETRECI RESTUL VIETII CU MINE ....? VREI SA FI SOTIA MEA ?

Toti au inceput sa aplaude

E-.............

O Familie Fericita (Vlad Mnt Si Eu )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum