Vlad incearca sa o sune pe Emilia . Dar nu.i raspunde .
Emilia a ajuns acasa isi face un dus si se arunca in pat . Nu vrea sa se mai gandeasca la baieti . A decis sa ramana singura . O suna si Cristi...Intr.un final ..lui ii raspunde :
E- alo ..Cristi
C- ce faci ? Cum ai putut sa pleci fara sa spui nimic ?! Tu nu te gandesti cat de rau m.ai speriat ?!
E- da stiu....dar eram foarte nervoasa .!
C- ce s.a intamplat ?! La intalnirea cu Vlad....
E- Cristi vreau sa.ti spun niste lucruri ...
C- da , spune !
E- Vlad sunt sigura ca nu a inteles , dar tu sigur vei intelege ... Esti un baiat extraordinar , cu siguranta iti vei gasi o fata pe masura ...Esti dragut , inteligent si frumos . Mii de fete alearga dupa tine ....Eu as vrea sa ma lasati in pace . Nu vreau sa mai aud de Vlad ....dar noi putem ramane prieteni....adica , mai putem tine legatura ...dar Vlad , deja intrece masura ! Te rog sa.l faci tu pe Vlad sa ma lase in pace ....M.a sunat in 5 minute de 7 ori ...Si ,te rog , nu mai plange....ma faci si pe mine sa plang....bine ?!
C-bine....dar , vreau sa iti mai spun 2 lucruri
1 Vlad a spus ca , daca tin la el te las in pace altfel se arunca in fata masinii...asta ca sa sti
2 si eu voi ramane singur...nu vreau sa mai aud de alte fete , insa , daca odata te vei simti mai bine si vei vrea sa ne impacam ...voi fi aici. Doar ma suni sau imi trimiti un mesaj si sunt la tine ....bine ?
E-bine .....dar sa nu uiti ca , te iubesc....chiar daca nu vreau sa mai aud de voi.....
C-si eu....mereu te voi iubii ...Emilia inchide telefonul ...si adoarme .....Cand se trezeste ........
Heiii !! Stiu ca acest capitol a fost destul de scurt , dar va promit ca urmatorul va fi mai lung ! Va iubesc ! Nu uitati de steluta !
Si apropo
Subscribe la CrystyRo
CITEȘTI
O Familie Fericita (Vlad Mnt Si Eu )
Фанфикbunaaaaaa !! ma numesc elisa !! am ales sa scriu despre " relatia verisoarei mele cu Cristi Munteanu " si " relatia " mea cu Vlad daaa asta nu exsista dar , sper sa am destule idei....acum sincer nu am nici macar una .....o s.o fac destul de s...