Moare ?!

261 14 0
                                    

V-tata, crezi ca isi va mai reveni ?
L-da ! Trebuie sa speram pana in ultima clipa. Speranta moare ultima . Sti asta .
V-da.....Totusi ...El chiar o iubeste pe Emilia , daca a facut asta . Poate ca era mai bine daca...
L-daca ce , fiule ?! Cum sa fie mai bine ?! Iti iubesti copii ?
V-da ! Normal! Ce parinte nu.si iubeste copii !?
L-da ?! Atunci de ce spui ca ar fi fost mai bine daca Emilia ar fi fost sotia lui ?! Daca ea nu ar fi fost , nu ai fi avut copii astia minunati ! Poate ca ar fi fost copii lui !Ti.ar fi convenit asa ?
V-nu...
L-Vlade , sti ce n.ati inteles voi inca ?
V-?...
L-Ca Emilia nu este o minge de fotbal pe care sa o dati de la unul la altul. Are si ea un suflet , o opinie , sentimente , o inima . Iar voi ?! Voi ce sunteti ?! Inafara de niste copii de 14 ani , nimic ! Oameni buni , aveti 28 de ani ! Nu mai aveti 14-15 ani ! Stiti ce nu ati facut voi inca ?! Nu v.ati maturizat !
V-tata...ai dreptate . Insa  , nu e nici locul si nici momentul potrivit pentru a purta aceasta discutie .
L-da...scuza.ma . M.a luat valul .Dar trebuia sa o spun . E tarziu.Nu vrei sa mergi acasa , sa te odihesti ? Raman eu aici .
V-nu !
L-te rog. Nu fi incapatanat ! Mergi acasa si dormi . Maine dimineata vi tu , si merg eu sa ma odihnesc . Bine ?
V-of...bine.
L-ai grija cum conduci . E 00:30 . Sunt multi nebuni care umbla la ora asta .
V-da...bine .

Vlad pleaca de la spital devastat. Merge acasa . Intra incet in casa . Il simt si ma trezesc .
E-hei...ce faci ?
V-nu prea bine...am venit sa dorm .
E-haide in dormitor .
V-haide.

Mergem in dormitorul nostru . Ne asezam in pat . Vlad ma cuprinde cu bratele lui puternice . Il sarut si adormim .
Dimineata , ma trezesc singura in camera . Cobor la bucatarie , unde gasesc cafeaua facuta. Si un bilet pe frigider.
    " Neata iubire ,
   Probabil cand citesti acest bilet
  eu sunt plecat la spital. Ti.am pregatit cafeaua si micul-dejun . Ai grija de copii.
                         TE IUBESC ! "

AWWWW ce draguuuut ! Azi vreau sa merg si eu la spital. O voi suna pe mama sa vina sa stea cu copii.
E-alo ! Mami !
M-da ! Ce faci mama ?
E-bine ! Tu ?
M-acasa ! Fac niste paste cu ton .
E-miam ! Mama...te.am sunat sa te intreb ceva
M-da , spune!
E-ai putea sa vi sa stai la noi ? Cu copii ? Sti...Cristi e in spital...si vreau si eu sa merg .Poti ? Nu trebuie sa faci nimic . Totul e facut ! Nu prea aveam incredere in bone asa ca...
M-da mama ! Normal ca vin !
E-bine ! Pregateste.te ca vin eu sa te i.au cu masina !
M-bine , te astept !

Merg sa ma imbrac . Ma machiez , ma coafez   . Intru in camera copiilor . Erau treazi .
E-neata ! Dragilor , mami pleaca sa o aduca pe bunica . In 10 minute ma intorc . Bine ? Puteti sta singurei ?
M-normal mami ! Eu voi avea grija de tot!
S-ba eu ! Sunt mai mare si mai responsabil !
E-bine ! Am incredere in voi!

O i.au pe mama si venim imediat acasa . Copii ii sar in brate mamei .Le spun copiilor ca trebuie sa plec.
E-Mira , Silviu ! Eu plec la spital la unchiul vostru Cristi .
M-dar ce a patit unchiul nostru ?
E-s....s.a.....s.a lovit putin
S-unde s.a lovit ?
E-l.....la cap ....cred
S-crezi ?
E-d..da ! Adica ..nu ! Adica..nu stiu ! Merg acum sa aflu ! Bine ? Aveti grija ! Stati cu buni ! Sa fiti cuminti ! Va iubeste mami muuult !
M-pa mami !
S-pa mami !

Ajung pe holul spitalului , si ma asez pe banca langa Vlad.
E-ei , si ? Ceva vesti ?
V-din pacate ....da...
E-ce ? Ce spune doctorul ? ZIiii!
V-daca nu isi revine pana poimaine ....
E-nuu.....
V-Il vor deconecta de la aparate ...
E-Nu...nu se poate....nu cred ...
V-nici eu ...Nu cred ca isi va mai reveni . E tardiv sa cred asta .
E-heii...nu spune asta ! Avem voie sa intram la el ?
V-da .
E-pot sa intru putin ?
V-haide !
E-DOAR EU !
V-Aha..bine!

Intru incet . Era atat de ...nu stiu...schimbat . Ma asez langa el
E-Cristi ! Te rog sa te trezesti ! Poate ca nu ma auzi...nu stiu. Dar , macar incerc . Te iubim mult cu totii. Nu ne lasa . Ce faci ?! Vrei sa pleci ?! Asta ai de gand ?! Si familia ? Noi ?! Nepoteii tai ?! Parintii ? Vald ! Eu  ! Ce faci !? Ne lasi ?! Te rog ....trezeste.te ....
   Incep sa plang. O lacrima sa prelinge pe obrazul fin a lui Cristi. Deodata , Cristi deschide ochii.
E-Nu...Nu .Nu cred ! Nu are cum !
C-E....e...em..i..!
E-stai ! Stai ! Chem doctorul !

Ies in graba din salon si chem doctorul . Pe mine ma da afara .
V-ce ? Ce s.a intamplat ?
E-Cristi !
V-ce ?! Ce.i cu el ?!
E-S.a trezit !!!
V-nu cred ! Esti un inger !

Ma saruta apasat . Ma ridica ma invarte . Apoi ma lasa jos si ma tine strans in brate

O Familie Fericita (Vlad Mnt Si Eu )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum