Buuun . Maine este Craciunul . Trebuie intai sa ne sunam parintii apoi sa merg la cumparaturi . Trebuie sa le i.au copiilor mei cadouri . Copii mei fiind Mira , Silviu si Vladutu dragutu . Ok..E dimineata. Vlad doarme ca un ingeras . Nu ma lasa sufletul sa il trezesc . Merg la baie , ma spal , si ma schimb imediat . Imi i.au o pereche de pantaloni negri si o bluza alb cu rosu cu un desen frumos pe el . Merg la bucatarie , fac cafeaua si ma asez pe scaun . Nu stiu ce sa fac prima data . Gata ! Am decis ! Sun parintii . Ii sun intai pe ai mei apoi pe ai lui Vlad . Ma gandeam sa dam o petrecere . Sa chem mai multi prieteni de familie . Buuuuun ! O sun pe mama si tata .
E-alo ! Mama ! Ce faci ?
M-bine ! Acasa , imi beau cafeaua ! Tu ce faci mami ?
E-uite ...si eu la fel .
M-Singurica ? Vladutu ce face ?
E-doarme ca un copilas !
M-aha !
E-tata ?
M-e la magazin , sa cumpere ce mai trebuie pentru maine . Spune.mi ! Ce fac nepoteii mei frumosi ?
E-nepoteii ...! Dorm si ei . Trebuie sa ma apuc de pregatiri .
M-bine..
E-v.am sunat sa va invit maine , de Craciun , la noi . Dam o petrecere . Cu prieteni apropiati si familia .Sper sa veniti .
M-vom incerca sa ajungem .
E-bine ! Va iubesc ! Ne auzim mai tarziu ! Va steptam !
M-pupa.i pe ingerasi !
E-asa am sa fac !Bun , am terminat si cu parintii mei . Trebuie sa.i sun si pe ai lui Vlad. El inca doarme . Celorlalti le voi trimite invitatia pe Facebook.
Haide sa.i sun ....E-buna dimineata !
Laura (mama lui Vlad ) - Neata mama !
E-ce faceti ?
L-acasa ! La cafeluta. Voi ce faceti ?
E-Vlad doarme si eu la cafea . .
L-Mira si Silviu ?
E-dorm si ei . Tata Luci ?
L-si el doarme .
E-V.am sunat sa va invit maine , sa petreceti Craciunul cu noi si multi alti prieteni de familie .
L-Desigur ca venim ! Na bucuram ca ne.ati chemat !
E-bineee ! Va pupam si va iubim muult ! Sarut mana !
L-si eu va iubesc ! Ai grija mama !Da....la petrecerea de Craciun , am de gand sa anunt de sarcina mea . Sper sa se bucure cu totii . Vom avea un Craciun diferit impreuna cu prietenii si familia.
Pe la spatele meu , vine Vladutu care ma i.a in brate . Si ma saruta.
V-neata soarele meu !
E-neata ingerul meu !
V-ce faci ?
E-pai. Pregatesc petrecerea de maine . Ti.am sunat parintii. Vor veni . La fel si ai mei .Celorlalti le voi trimite invitatia pe facebook .
V-ok ! Vreau sa te mai sarut odata !
E-si ? Ce te opreste s.o faci ?Vlad se apropie de mine si ma mangaie ...Incearca sa ma sarute insa. ...
M-mami !
S-tati !
E-da Mira !
V-da Silviu !
M-ce faceati ?!
V-o...stergeam pe mami pe buze . Avea ceva ....
Eu incep sa rad incet
S-dar cu mana pe fundul ei ?!
V-erau niste scame .
M-îhâm...
E-haideti sa papati !
M-vreau cereale !
S-si eu!
E-bine ! Uitati ! Haideti la masa !Dupa ce au mancat , am dus copii la Ana pentru 2 ore . Am plecat la mall si am cumparat cadourile . Am intrat si intr.un magazin unde erau numai decorariuni pentru pentreceri. Am luat un glob disco , ghirlande , stelute , inimioare , confetti si multe altele . Apoi am intrat sa cumpar un tort si sucuri , prajituri , si foarte multe alte gustari .
Cand am ajuns acasa , Vlad nu era. Plecase si el la cumparaturi . Am sunat.o pe Ana pentru a ma duce sa i.au copii .
Ea mi .a spus ca Mira si Silviu nu sunt la ea . Si ca Vlad nu i.a dus la ea . Eu si Vlad hotarasem sa ii duca el pe copii la Ana , insa se pare ca nu i.a dus .
A venit acasa la 15:30 impreuna cu copii.
E-Vlade , de ce nu ai dus copii la Ana ?
V-au vrut sa mearga la buni .
E-aaa....au fost la mama ?
V-da !
E-aha...ma speriasem . Am sunat.o pe Ana si mi.a spus ca nu ai dus copii la ea. Mi.am facut griji .
V-nu...acum i.am luat de la mama .
E-ok...
V-le e somn . Vor sa doarma .
E-e...15:50
V-stiu...
E-bine ! Copii ! Puteti merge la nani daca vreti !
CITEȘTI
O Familie Fericita (Vlad Mnt Si Eu )
Fanficbunaaaaaa !! ma numesc elisa !! am ales sa scriu despre " relatia verisoarei mele cu Cristi Munteanu " si " relatia " mea cu Vlad daaa asta nu exsista dar , sper sa am destule idei....acum sincer nu am nici macar una .....o s.o fac destul de s...