Eram foarte bucuroasa insa in acelasi timp si socata . Nu imi venea sa cred ca voi mai avea 2 ingerasi ce.mi vor face viata mai frumoasa . Vlad era si el foarte bucuros. Dar ma gandeam cum ma voi descurca cu 4 copii.
E-Vlad...vom avea 4 copii. Cum ne vom descurca cu 4?!
V-nu.ti face probleme . Pana vei naste , copii nostrii vor mai creste cu un an , adica 7 si 8 ani . Vor fi mai mari, vor intelege mai repede . Oricum , dupa ce copii vor implini 1 an ,vom cauta o bona.
E-da...ai dreptate .
V-acum ...hai acasa
E-haide !Fara copii ,casa era pustie . Nici urma de dragalasenie , bucurie sau rasete . Asa ca , decidem sa mergem la Ana sa luam copii.
Ana a primit vestea cu gura pana la urechi . Era foarte fericita pentru noi . Dar , fara sa ne dam seama , copii erau la usa. Nu pareau foarte fericiti. Mi.e teama . Sigur s.au suparat . Dar trebuie sa accepte situatia. Nu avem ce face. Intr.adevar , exista o solutie . Cu care in totalitate nu sunt de acord.AVORTUL . In niciun caz . De ce sa omor niste suflete nevinovate ?! E ca si cum asi omorao pe Mira sau pe Silviu. Ei mi.au facut zilele mai senine . Nu as putea renunta la ei . Su nici nu o voi face vreodata . Sper, cu timpul sa ii iubeasca.Andrei era si el bucuros . (Andrei fiind sotul Anei . Poate am mai gresit eu spunand ca este Cristi)
An-si ? Ce faceti ? Ii pastrati ?
E-normal !
V-desigur !
An-i.auzi Anito ! Nu mai facem si noi ?
A-hahaaha. NICI IN CELE MAI DUREROASE VISE ALE TALE .
E-HAI MA ! De ce vorbesti asa , Ana?
A-nu mai vreau copii.
V-pai si nu puteai sa spui asa ?! De ce a trebuit sa formulezi asa raspunsul?!
E-gata!
An-stati chill , m.am obisnuit cu replicile astea de Mogador .
A-de mogador esti tu , ma !
E-bai ! Ce naiba ?! Mereu va certati ?! Cum ati rezistat 8 ani asa?!
A-voiam sa divortez de acum 6 ani . Dar m.am gandit la copil .
E-Ana , te rog frumos sa ITI BAGI MINTILE IN CAP!! E un baiat suuuper ok . ce ai cu el ?!
A-mai bine spus ce are el cu Ana !?
E-de ce vorbesti la persoana a3a ?
A-nu vorbesc la persoana a3a . Dar el s.a culcat cu o fata Ana Smarandoiu
E-pe asta nu o stiam .
V-uita si tu ! Aia e !
E-Vlad , hai acasa ! I.a copii ! Casa asta e de nebuni .Mergem sa luam copii si plecam . Ajunsi acasa , ne schimbam si ne apucam de mancare . Dupa cum stiti peste 2 zile ii Craciunul .
Dupa 5 ore
Mancarea este aproape gata . Ne asezam la masa si asteptam sa fiarba sarmalele.
M-mami !
E-da !
M-e adevarat ca vom mai avea 2 fratiori ?
E-nu se stie sigur daca fratiori , dar..in concluzie da .
M-aham...
S-ne vor lua imperiul !!!Mira ! Fuuuuuugi !
V-haha
E;haha
V-uite la ce se gandesc ei!
Si incepem sa radem .
E-dar.. Cred ca se bucura !
V-zici ?!
CITEȘTI
O Familie Fericita (Vlad Mnt Si Eu )
Fanfictionbunaaaaaa !! ma numesc elisa !! am ales sa scriu despre " relatia verisoarei mele cu Cristi Munteanu " si " relatia " mea cu Vlad daaa asta nu exsista dar , sper sa am destule idei....acum sincer nu am nici macar una .....o s.o fac destul de s...