Emilia intra in magazine . In timp ce se uita la un tricou simte maini ce ii inconjurau talia. Se intoarce repede. Era TUDOR.
E-hei ! I.a mana de pe mine !
T-hei !! Ce , te.ai suparat ?
E-nu.....Dar , ce cauti tu aici ?
T-Am venit sa ii i.au ceva de aici Iuliei !
E-dar....acesta este un magazin DOAR de barbati .
T-eh....da bine ! M.ai prins !
E-?!
T- eram in trecere , si te.am vazut . Si am zis sa intru sa te salut .
E-aha...
T-Dar tu ce cauti aici ?
E-Am venit sa.i i.au cadou lui Vlad . Maine e ziua lui. Va voi trimite invitatiile cu adresa petrecerii pe Mail .
T-Da..
E-Daca tot esti aici , ma ajuti sa.i cumpar ceva ? Ca voi sunteti cam la fel la bust .
T-Da ! Atata timp cat imi petrec timpul cu tine !
E-poftim ?!
T-Nimic ....Ce zici de tricoul asta ?Bineinteles ca Vlad nu a plecat in oras . Nu o putea lasa pe Emilia singura in mall . Asa ca s.a dus sa vada pe unde e .Era convins ca nu e cu fetele ....si ca l.a mintit din nou . In timp ce se plimba pe acolo , i.a vazut pe Emi si Tudor iesind impreuna din magazin . Infuriat , scoate telefonul si le face o poza .
E- I.am cumparat o pereche de blugi , un tricou si 2 parfumuri . E ok ?
T-Da .....
E-Dar tu de ce nu esti cu Iulia acum ?
T-pai....nush . Ma cam enerveaza .
E-de ce ?!
T-Ma intreaba in fiecare minut daca o plac pe o fata STEFI .
E-da ! O stiu. A fost colega noastra ! Dar....tu ...chiar o placi ?
T-NU ! Eu plac pe altcineva !
E-pe Iulia!
T-Nu..
E-cum adica "nu...." ?!
T-Emilia !
E-asa ma cheama !
T-Te iubesc !
E-WHAT ?! Mai omule , tu ai putin creier !? Sau capu' ala e sec!?
T-?!
E-Eu incurand ma voi marita ! Daca te prind ca imi strici relatia cu Vlad .....te JOC IN PICIOARE ! ITI E CLAR ?Emilia pleaca acasa .
E-Iubire !!
Vlad era la bucatarie , baut , nervos dar si melancolic .
V-ce !?
E-Tu.....ai baut ?
V-Ce ?! N.am voie ?
E-ba...da...dar e prea mult acum !
V-te ai mai gandit ?
E-NU
V-Normal ! Lasa ca stiu eu de ce nu vrei !
E-nu inteleg !
V-crezi ca nu te.am vazut azi cu Tudor ?!
E-Vlad ! Nu e ceea ce crezi !
V-Cum " NU" ?
E-asculta.ma !
V-nu am ce asculta ! E clar !
E-Mai bine du.te si culca.te si vorbim mai tarziu cand iti revii.
V-Sa sti ca ma duc la somn doar pentru ca vreau , nu ca mi.ai spus tu .!
E-da...bine bine...Intre timp Emilia organizeaza petrecerea lui Vlad . Chiar daca se vor certa din nou ...stie ca nu s.a intamplat nimic . Si ii poate explica exact cum a ajuns Tudor langa ea . Ma rog.....A trimis tuturor mail-uri . A primit de la toti confirmari . Acum trebuie decat sa inchirieze localul .
A sunat ! E ok! Localul este rezervat pentru maine seara .
La 17:30 Vlad se trezeste . Vine la bucatarie . Nu era nimeni . Isi face o cafea . la 1-3 minute intra Emilia in casa . Nu se astepta ca Vlad sa se trezeasca .
V-Unde ai fost ?
E-la....la magazin !
V-de ce ?
E-sa cumpar ceva !
V-Ce ai cumparat !?
E-ăăă....paste !
V-si unde sunt ?
E-Le.am uitat la magazin !
V-Emi , tu ma crezi chiar atat de prost ?!
E-Nu!
V-de ce ma minti !?
E-Nu te mint !
V-ba da ! O faci chiar acum ! Spunandu.mi ca nu o faci !
E-Ba NU !
V-O sa inebunesc daca o sa ma mai minti ! Spune.mi unde ai fost !
E-Chiar vrei ?
V-Da !
E-Pai ... Prima data am fost la mall sa.ti cumpar cadou si acolo m.am intalnit cu Tudor si m.a ajutat sa iti gasesc ceva frumos . Iar acum am fost sa vad localul pe care l.am inchiriat pentru petrecerea ta " SURPRIZA" ! DAR ACUM NU MAI E !
V-H.....nu ....stiam ....imi pare rau !
E-sa iti para !
Vlad o imbratiseaza si o saruta .
V- Ce facem acum ? M.am plictisit !
E-Vedem un film ?
V-de care ?
E-horrror !
V-binee !!
CITEȘTI
O Familie Fericita (Vlad Mnt Si Eu )
Fanficbunaaaaaa !! ma numesc elisa !! am ales sa scriu despre " relatia verisoarei mele cu Cristi Munteanu " si " relatia " mea cu Vlad daaa asta nu exsista dar , sper sa am destule idei....acum sincer nu am nici macar una .....o s.o fac destul de s...