Op verzoek van Waterkonijn04 hierbij een stukje over Demonen. ;)
Sorry dat het zo lang duurde haha. Soms krijg ik niets door, dus krijg ik ook niets op papier.
Om te beginnen Demonen zijn uiters gevaarlijk. Dus probeer alsjebieft niet om contact met ze te leggen.
Demonen zijn volledig zwarte entiteiten, Demonen hebben in tegenstelling tot geesten nooit geleefd op de aarde.
Vaak nemen demonen de vorm van geliefdes, jonge kinderen of huisdieren aan, waardoor ze je kunnen misleiden. Wie valt er nu tenslotte een kind aan of een geliefde. Niemand ;)
Als je ze echt wil onderscheiden is dit een belangrijk ding om te weten.
Om ze te onderscheiden van echte geesten (geliefden) moet je naar hun ogen i kijken. Op het eerste geziet zijn deze blauw, groen, bruin enz. Maar als je goed kijkt zie je dat deze bijna altijd zwart of rood zijn. Als dit zo is, is het foute boel.
Demonen hebben ook de kracht om dingen te verplaatsen, mensen te verwonden en over te nemen. Denk maar aan films zoals The Conjuring. Dit kan daadwerkelijk gebeuren!
Daarom heb ik ook als eerste een stukje over glaasje draaien geplaatst, als je dit namelijk doet, komen alleen demonen door.
De meeste geliefdes gaan naar het licht en blijven daar. Ze kunnen niet terug komen om via een ouija bord met je te praten.
Demomen zijn ook echte energie zuigers. Als er 1e in je omgeving is, voel je je bijna altijd lusteloos en onrustig. Vaak staan ze in de donkerste plekken in een huis.
Waar demonen het meeste voorkomen is rondom mensen die niet goed in hun vel zitten, dus bij depressieve mensen of mensen die heel zwak zijn door bijvoorbeeld ziektes.
Dit is voor hen een makkelijk doelwit om over te nemen.
Als voorbeeld. Ik heb een periode niet fijn in mijn vel gezeten, hier is dus een demoon op afgekomen. (dit is dezelfde demoon als in de hoofdstukken ''rode ogen 1 & 2''). Pas als je je beter gaat voelen en in jezelf gaat geloven zal het voor de demoon moeilijker zijn om in je leven binnen te dringen.
Maar laat je vooral niet afleiden door demonen, ze zullen er alles aan doen je kapot te maken.
Het Klinkt allemaal heel eng, maar als je jezelf goed beschermd en in het licht blijft, zal er niets met je gebeuren.
Ik ben van een aantal al privé berichtjes gehad, dat ze niet ergens naar toe durven omdat ze daar een naar gevoel krijgen. Dit zijn meestel overleden mensen die de weg kwijt zijn.
Demonen geven nog een veel heftiger gevoel. Het gevoel van ''Het is maar beter als ik dood ben.''
Om jezelf te beschermen kan je een schild om jezelf heen bouwen, zodat ze niet binnen kunnen komen.
Het klinkt heel raar en zweverig, maar zout helpt ook om demonen te verjagen. Zout is namelijk puur, en demonen absoluut niet. Hier kunnen ze dus niet tegen en zullen ze sneller weg gaan.
Dit betekend niet dat je je hele huis moet bestrooien met zout. Maar bijvoorbeeld bij de voor en achter deur een klein streepje zout neerleggen. Dit hoeft maar 1 á 2 keer per maand te gebeuren. Zout blijft namelijk wel lang werken.
Gelukkig zijn demonen zeldzaam en zullen ze niet snel je pad kruisen. Het moet wel erg goed mis zijn met iemand om je je heen of met jouzelf voordat ze naar je toe komen.
Wat wel vaker voorkomt is dat de demoon al bij het huis inbegrepen zit. Kom je hier achter, zoek dan onmiddelijk hulp. Dit is uiterst gevaarlijk!!!
Als jullie nog vragen hebben, kunnen jullie ze altijd vragen.
Als jullie nog ideeën hebben, waar jullie graag van willen dat ik er iets over vertel.
JE LEEST
Geesten!? Advies & ervaringsverhalen
ParanormalIn dit boek komen mijn ervaring aan het licht. Ik ga ook advies geven over hoe je je zelf kan beschermen tegen boze geesten. Als iemand vragen heeft, stuur bij een prive bericht zodat ik je echt kan helpen.