Edelstenen

276 8 17
                                    

Zoals beloofd een nieuw hoofdstukje :)

Deze keer gaat het over edelstenen en hun werking.

Ik zal bij dit hoofdstuk binnenkort een foto plaatsen, dit zijn mijn eigen edelstenen en dierbare spulletjes. :)

Al heel lang worden edelstenen voor hun werking gebruikt door mensen.

Ik zelf ben helemaal gek van edelstenen en heb altijd 1 of meerdere edelstenen bij me. Als ik deze niet bij mij heb, wordt ik onrustig en snel geprikkeld.

Als voorbeeld, Ik draag altijd een rode jaspis, de werking hiervan is: Ze werken erg aardend, bevorderen het energie doorstroming door de blokkades in de onderste chakra's en knieën te doorbreken. De stenen werken verwarmend en voorzien het lichaam van energie. Ze helpen je in je kracht staan en bevorderen wilskracht en doorzettingsvermogen.

Wat ook erg fijne stenen zijn, zijn de rozenkwarts, Bergkristal en amethist. Deze 3 stenen samen, vormen een onwijs sterke eenheid. Die voor liefde, bescherming en aarding staat.

Ik heb van deze 3 stenen standaard een setje op mijn kamer staan, zodat ik 's nachts niet naar droom. Dit is zeker een aanrader voor mensen die veel last hebben van nachtmerries.


Ook heb je stenen die bij je sterrenbeeld passen, die jou dan ondersteunen bij wat je moet leren in dit leven.

Ik heb hier even een stukje van elke stenen er bij jullie sterrenbeeld passen.


Ram:

Carneool, Diamant, Granaat, Heliotroop, Hemaliet, Robijn, Rode jaspis, Sardonyx

Stier:

Aventurijn, smaragd, Rookkwarts, Mosagaat, Rozenkwarts, Saffier

Tweelingen:

Agaat, Aquamarijn, citrien, topaas, tijgeroog

kreeft:

carneool, chalcedoon, maansteen, opaal, smaragd

Leeuw:

Barnsteen, bergkristal, carneool, citrien, diamant, granaat, gele jaspis, robijn, tijgeroog, topaas

Maagd:

amozoniet, carneool, jaspis, lapis lazuli, peridoot, saffier

Weegschaal:

Aquamarijn, jade, lepidoliet, rozenkwarts, saffier, toermalijn

schorpioen:

agaat, granaat, malachiet, obsidiaan, opaal, robijn, rode jaspis, toermalijn

boogschutter:

chalcedoon, Labradoriet, Lapis Lazuli, opaal, saffier, sodaliet, topaas

steenbok:

Bergkristal, Rookkwarts, obsidiaan, zwarte toermalijn

waterman:

angeliet, aquamarijn, chrysocolla, groene fluoriet, turkoois

vissen:

amethyst, aquamarijn, fluoriet, opaal, turkoois


Als je vragen hebt over de stenen en hun werking, kun je mij gerust een berichtje sturen.

Ik kan nog heel lang door gaan over welke edelstenen goed werken en welke ik allemaal heb. Maar dan ben ik over een week nog bezig mijn schrijven haha.

Dus als jullie vragen hebben kan je mij een berichtje sturen.


Ik zal zo snel mogelijk weer een hoofdstukje plaatsen, over welke onderwerpen zouden jullie graag meer willen weten?

Geesten!? Advies & ervaringsverhalenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu