Rode ogen, deel 2

456 21 17
                                    

Ik was 13 jaar, toen ik depressief werd. Ik werd gepest op school en voelde mij niets waard. Ik begon met automutileren en wilde niets liever dan dood gaan.

Hoe slechter ik mij begon te voelen, hoe meer de entiteiten hiervan gebruik gaan maken. Zo ook dus de man met de rode ogen in de achtertuin. Ik merkte hem voor het eerste op toen ik een avond alleen beneden zat. Het was donker buiten. Ik keek naar buiten en zag een zwarte gedaante richting de achterdeur lopen. (de achterdeur bij mij is van glas) Ik kreeg gelijk een heel erg onaangenaam gevoel. Ik keek naar de man.

Het leek alsof hij een lange zwarte cape droeg met een kap over zijn hoofd. Het enige wat ik kon zien waren zijn bloed rode ogen.

Toen ik man naar mij voelde kijken, ben ik als een gek naar de keuken gerend, heb mijn tanden gepoetst en ben naar boven gelopen.

De volgende ochtend was hij weg. Ik wilde de komende 10 avonden niet alleen beneden blijven. Dus ben ik elke keer braaf met mijn ouders om half 10 gaan slapen.

De eerste avond dat ik weer alleen beneden was, verscheen de man (demon) weer. Ik werd doodsbang. Ik heb het toen tegen mijn vader verteld. samen hebben we geprobeerd hem weg te krijgen. Dit lukte elke keer niet.

Toen ik mij beter begon te voelen, verscheen de demon steeds minder vaak.

een aantal jaar later, ik was 16 jaar en begon weer een beetje in de put te raken. Nu werd de demon steeds duidelijker en begon ook dingen te fluisteren. Dingen zoals, je bent lelijk, je kan maar beter dood zijn, niemand geeft om je.

Naar mate de tijd verstreek begon ik dit ook te geloven. Ik werd zo depressief, dat ik het niet langer voor mijn ouders kon verbergen. Ik heb toen ook hulp gezocht.

tot de dag van vandaag heb ik nog steeds hulp voor mijn depressieve klachten. De demoon staat ook nog steeds in mijn achtertuin.

Ik heb 1 van mijn beste vrienden die ook ''medium'' is om hulp gevraagd. Het is hem ook niet gelukt om de man weg te krijgen.

Het enige wat helpt, is de man negeren en het huis te beschermen.

Ik heb in de afgelopen jaren heel veel schilden en barriers gevormd, zodat ze ''slechte'' entiteiten (entiteiten is een verzamel naam voor geesten, demonen, gidsen, engelen enz.) buiten blijven.

Dit werkt tot dus ver het beste.


dit zijn de begin verhalen. Ik heb veeeeeeel meer verhalen.

wat willen jullie dat er in het volgende stuk komt?

Geesten!? Advies & ervaringsverhalenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu