Vaak worden er door mensen fouten gemaakt in het herkennen van een plaag geest en een geest die hulp nodig heeft.
Daarom schrijf ik er nu een stukje over.
Vaak zijn verwaalde zielen, overleden mensen die plotseling overleden zijn, door bijvoorbeeld een ongeluk, hart aanval of moord.
Vaak dolen deze zielen al lang op aarde rond omdat niemand ze wil/kan helpen.
Zodra ze ook maar iets van hulp zien of voelen, verzamelen ze zich met een groot aantal om je heen, dit kan vaak erg angstaanjagend zijn.
Veel mensen slaan hierdoor dicht en durven hun gave niet meer open te stellen, hierdoor worden de dolende zielen niet geholpen en dwalen ze verder opzoek naar hulp.
Nu weet ik dat het ook best wel eng is, als er ineens zo veel overleden mensen voor je neus staan, want geesten, voel namelijk wanneer iemand ze kan zien of kan voelen.
Omdat ze zo graag geholpen willen worden, doen ze hun uiterste best om aandacht te krijgen en gezien te worden. Denk bijvoorbeeld aan: deuren dicht gooien, Roepen, aanraken. Allemaal dit soort dingen.
Hierdoor maken mensen dus ook de verwarring met verdwaalde zielen en plaaggeesten.
Maar er is 1 ding waardoor je ze heel makkelijk uit elkaar kunt halen.
Als je je opensteld voor de zielen, zul je zien/voelen dat ze hulp nodig hebben, en dat ze zich van geen kwaad bewust zijn.
Vaak help het al door te zeggen, zoek het lichtste punt hier op aarde, ga er heen en je zult vanzelf de weg vinden.
Wat ook effectief helpt is door een denkbeeldig lampje voor ze te creeën, dit lampje zal ze in de goede richting wijzen. Vaak help je ze hier onwijs mee en zullen ze dus rust vinden.
Maar stel, jij vind het zo eng, en durft er eigenlijk niets mee te doen, kan je ook altijd vragen of ze wilen vertrekken. Leg dan ook uit waarom.
De meeste gaan hierdoor ook gewoon weg. Maar stel dat er toch 1 blijft hangen, kan je hem eruit krijgen door middel van salie, vergeet hierbij niet ALLE deuren en ramen open te zetten, zodat ze ook daadwerkelijk ''weg'' kunnen.
Ik heb gewoon alweer een stukje geschreven haha, ineens heb ik weer inspiratie over wat ik wil gaan schrijven en hoe.
Volgende keer zal ik het over de maanstanden hebben en hoe dit invloed heeft op de paranormale wereld.
Xx Grazywriter
JE LEEST
Geesten!? Advies & ervaringsverhalen
ParanormalIn dit boek komen mijn ervaring aan het licht. Ik ga ook advies geven over hoe je je zelf kan beschermen tegen boze geesten. Als iemand vragen heeft, stuur bij een prive bericht zodat ik je echt kan helpen.