Glaasje draaien & Ouija

533 13 22
                                    

Hierbij schrijf ik een stuk over glaasje draaien. Ik heb hier een sterke mening over die soms niet geheel vriendelijk kan zijn.

Dit is voor de mensen die niet weten wat glaasje draaien is:

Glaasje draaien is een vorm van geesten oproepen door middel van een glas in het midden van de tafel te zetten met hier rondom alle letter van het alfabed.

Glaasje draaien en het spelen met een ouija bord zijn beide manieren om geesten op te roepen.

Ik vind dat deze erg gevaarlijk zijn, omdat je niet met zekerheid weet met welke geest je te maken hebt.

Vaak doen geesten zich voor als familie leden en zo kunnen ze mensen op het verkeerde been zetten. Zo vertrouwen de mensen deze entiteiten en laten ze zo toe in hun leven.

De meeste familie is al lang door naar het licht. De geesten die dan contact maken zijn vaak zwarte entiteiten of demonen. Dit is uiterst gevaarlijk!!

Doordat zwarte entiteiten contact met jou maken, komen ze dus zo je huis binnen. Meestal vinden ze je huis wel fijn omdat hier mensen wonen, waar ze energie van kunnen afpakken.

En emaal binnen is het lastig om ze er weer uit te werken. Om de entiteiten er weer uit te krijgen zijn wel een paar trucjes. Maar daar kom ik later op terug.

Ik ben fel tegen het glaasje draaien of hetgebruiken van een ouija bord. Dit kan zo ontzettend veel schade aanbrengen. Niet alleen dat ze in je huis rond spoken. Maar ze zullen je zo verzwakken dat ze bezit van je kunnen nemen.

Ik ga nu 3 verhalen schrijven over wat er kan gebeuren als je glaasje draait. Deze verhalen zijn waargebeurt. Deze verhalen heb ik gehoord van mijn vader, een klas genoot en van mijn baas.

Verhaal 1: Klasgenoot

Ik was 15 toen ik dit verhaal hoorde. 4 jongens uit mijn klas wouden voor de grap een keer glaasje draaien. Dit hebben ze bij 1 van de jongens thuis in zijn slaapkamer gedaan. Toen zij een paar minuten bezig waren hoorde ze getik op het raam. Ze draaide zich allemaal om. Een gezicht verscheen voor het raam.

Het gezicht was wit met grote zwarte ogen. De jongens schrokken zich kapot. Want hoe kon dit? De kamer waarin ze speelde was op de eerste verdieping. Dus het kon nooit dat dit een levend persoon was.

De jongens waren hier zo van geschrokken dat ze nooit meer glaasje gedraaid hebben.


Verhaal 2: Baas

Een goede vriendin (meisje 1) van mijn baas was met 2 vrienden en een vriendin (meisje 2) op vakantie. Ze wilde gaan glaasje draaien dus hebben alle spullen klaar gezet. Alles verliep rustig. Tot meisje 2 voor de grap vroeg wanneer ze dood zou gaan.

Het glas verschoof. Het spelde het woord ''morgen''. Iedereen dacht dat dit een grap was en zijn toen gestopt met het spel.

De volgende dag wilde ze een stukje gaan rijden met de auto. Tijdens het rijden is de auto van de weg geraakt en is meisje 2 omgekomen, de andere 3 hebben het overleefd..


Verhaal 3: mijn vader

Toen mijn vader nog thuis woonde, was mijn tante die 5 jaar ouders was dan mijn vader met een aantal vrienden aan het glaasje draaien.

Mijn vader wilde al niet meedoen omdat het niet goed voelde.

Het glaasje draaien zelf verliep heel rustig, tot dat ze afsloten.

Plotseling gingen de lampen knipperen en vielen niet later uit. Mijn tante dacht dat het grap was van 1 van haar vrienden, toen ze dit zei knalde het glas waarmee ze glaasje gedraaid hadden uit elkaar.

Het bleef nog 1 minuut donker, daarna sprongen de lichten uit niet niets weer aan.

Mijn tante en haar vrienden waren hier heel lollig over en zochten er verder niets achter.

Mijn vader daarin tegen durfde weken lang niet te slapen, en telkens als hij langs de huiskamer liep zag hij zwarte schaduwen rond lopen.

Na een aantal weken was dit weer weg en kon mijn vader weer rustig slapen.


Met deze verhalen hoop ik jullie goed te waarschuwen en als tip mee te geven om nooit te gaan glaasje draaien.

Hier boven staan toevallig alleen verhalen over glaasje draaien maar de gevolgen zijn net zo erg als je het met een ouija bord doet!!

IK ZEG DUS NOOIT DOEN!!!!!!!!

Als je contact wil hebben met een dierbare, stuur mij maar een privé bericht. Ik ben namelijk samen met een vriend bezig om een klein medium praktijkje op te zetten. Dus wij kunnen jullie oprecht helpen.

Wij maken hierbij geen gebruik van ouija borden!

Dit was mijn stukje. Als jullie vragen hebben, hoor ik dit graag. Ook als jullie ooit zelf hebben glaasje gedraaid hebben, zou ik het leuk vinden om jullie ervaring te horen.

Volgende keer zal ik het over Demonen hebben

Geesten!? Advies & ervaringsverhalenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu