Vandaag ga ik jullie leren hoe je energieën kunt zien en/of voelen. Ook ga ik erbij vertellen hoe je je ervoor kan afsluiten.
Het klinkt heel stom, maar om te om energieën te kunnen leren zien kan je beste een boom opzoeken.
Bomen hebben een grote energie om zich heen, als je naar een boom kijkt en goed kijkt zie je een wittige niet scherpe rand om de boom heen. Dit is de levens energie van de boom.Hoe ouder de boom is hoe duidelijker de energie wordt.
Dit is een kleine tip om energieën te zien.
We blijven nog steeds bij de boom, als naar de boom toeloopt en je hand op de boom legt, en rustig je ogen sluit, probeer je te concentreren op welke gevoelens je binnen krijgt. Bomen kunnen je helpen energie te krijgen, maar ze kunnen ook nare gevoelens wegnemen.
Bomen zijn makkelijk, omdat ze niet weglopen of tegenspreken.genoeg over bomen. Als je energie bij mensen wilt voelen kan dit op een makkelijke manier, vrijwel iedereen kan dit. misschien heb je er wel al eens over gehoord. Ik ga het in stapjes opschrijven.
1. Ga achter iemand staan. (wel iemand, die je kent. Vertel die persoon ook even wat je gaat doen. Dit voorkomt weer akward moments )
2. laat die persoon zitten
3. laat die persoon zijn ogen sluiten.
4. hou je handen naast die persoon zijn hoofd. Hou je handen op ongeveer 50cm afstand.
5. sluit je ogen (lees wel eerst even de volgende stappen)
6.beweeg heel langzaam je armen richting die persoon zijn hoofd.
7. ga door tot je een bepaalde lichte tegendruk voelt. Dit is het energieveld van de persoon.als je door gaat, kan het geen kwaad. Bij sommige mensen kan dit een beklemmend gevoel geven. Dit komt overeen met dat je veel te dicht naast iemand zit, en dit oncomfortabel is.
Nog een leuk iets hoe je energie kan voelen. Dit kan bij elk levend object. Bijvoorkeur zou ik zeggen een hond, kat of persoon.
Dit is een makkelijke oefening.
1. plaats je hand +- 5 cm boven iemand zijn huid (bijv. arm). Zorg dat hier geen kleren overheen zitten. Dit maakt het lastiger.
2. als het goed is word dan je hand warm en gaat het een beetje tintelen. de persoon of huisdier waarbij je dit doet. voelt dit ook! honden en katten kunnen hier van schrikken.
Bij mensen kan dit gevoel gaan tintelen en wordt de plek warm.Dit komt door de energiën van jullie beide. Als je hier goed in wordt zou je zo ook energie weg kunnen nemen, of energie kunnen geven.
Voor de meeste is het het makkelijkste vom energie weg te geven. om er voor te zorgen dat dit niet gebeurt ga ik jullie een tip geven om je hiervoor af te sluiten.Voordat ik jullie deze tip geef, moeten jullie iets even over chakra's:
Chakra's zijn centra van geestelijke energie in het menselijk lichaam. De zeven belangrijkste chakra's lopen langs je wervelkolom tot aan je kruin. De chakra's (Sanskriet voor "wiel") zijn te vergelijken met een soort energiebronnen.Chakra's nemen energie op en geven energie af via energiebanen die door het lichaam stromen. Chakra's zijn verantwoordelijk voor de activering van de diverse lichaamsfuncties zoals ademen, spreken, lopen enzovoort.
Alle chakra's spelen een belangrijke rol bij het welzijn van lichaam en geest. Elke chakra heeft een invloed op bepaalde lichaamsfuncties en emoties. Ideaal zou zijn als alle chakra's open zouden zijn en even actief. Helaas is dit meestal niet zo.
Chakra's kunnen 'dichtzitten' waardoor blokkades in de energie ontstaan. Om dit te compenseren worden andere chakra's juist overactief, hetgeen weer tot andere problemen leidt. Via meditatie kun je bepaalde chakra's stimuleren om hun werking in evenwicht te brengen.
hieronder zie je de 7 chakras
om je te kunne afsluiten moet je je zonnevlecht kunnen vinden. Dit is je navel chakra. Door deze chakra komen je gevoelens binnen, natuurlijk is het niet de bedoeling dat je deze volledig afsluit.
Door deze chakra gaat je energie. Als je bijv. Op een verjaardag zit en je "vervelende" familie lid, letterlijk alle energie uit je zuigt is dit ook een handige afsluiting.Het gaat als volgt:
Dit is de meest simpele afsluiting ever!! iedereen kan dit, trust me.
Net boven je navel en onder je ribben zit je zonnevlecht.
Nu komt het hoor 😜.Maak een kruis over je zonnevlecht.
Dit was t, zie je.... Dit kan iedereen. Lukt het niet de eerste keer, gewoon nog een keer proberen.Wil je je berscherming weer weghalen, gewoon je hand over je zonnevlecht heen strijken en denkbeeldig voor je zien, hoe je het kruis wegveegt.
Nou dit was mijn uitleg voor vandaag weer 😇. Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is en dat het jullie ook lukt. Ik heb er alle vertrouwen in.
JE LEEST
Geesten!? Advies & ervaringsverhalen
ParanormalIn dit boek komen mijn ervaring aan het licht. Ik ga ook advies geven over hoe je je zelf kan beschermen tegen boze geesten. Als iemand vragen heeft, stuur bij een prive bericht zodat ik je echt kan helpen.