POTŘEBOVALA JSEM ZAČÁTEK TOTO JE PRVNÍ KAPITOLA 🙄😁💖
ΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ
Byl krásný teplý podvečer jako každý jiný . Od západu pofukoval příjemný svěží větřík, který dodával energii . Nad hlubokým tmavým lesem zapadalo velké zářivé slunce . Byl to jeden z nejkrásnějších věcí co Mia ve svém životě viděla .Paprsky slunce pomaloučku prosakovaly do hlubokého temného lesa , který nikde nekončil . Doslova jsem si ten pohled užívala když v tom na mě Sára má nejlepší kamarádka , která žila v dětském domově jako já na mě zakřičela že už mám jít nebo dostanete od tety kázání .
Tety byly naše vychovatelky . My dvě jsme měly tetu Marcelku . Byla to dáma , která měla správné srdce na správnám místě . Milovala děti bohužel ona svoje vlastní mít nemohla a proto zasvětila svůj život dětskému domovu . Pečuje o mě už od mala mí rodiče umřeli při autonehodě , kterou jsem já jediná přežila .
A také mě spřátelila se Sárou mou nejlepší kamarádkou. Obě dvě bežely aby jsme stihly být v čas v posteli . Otevřela jsem dveře , které ladně zaskřípaly po starých dřevěných schodech jsme potichounčku vyběhly nahoru do spací místnosti. Rychle jsme šly k naším postelým , převlékly jsme se a sedly si na postel a čekali na Marcelku .
Ladné , dlouhé a ostré kroky se ozývali z chodby . Byla to tetička šla za námi . Dřepli jsme si před postel a pomodlil za to co máme a vyřkli jsme své přání v , které jsme doufali že se splní .Pak se posadila na své dřevěné houpací křeslo a četla nám pohádku o Popelce .Natáhla se pro knihu a na nos si nasadila rudé brýle četla,četla a četla . Pomalinku se mi začala zavírat oční víčka .
Přitulila jsem se k mému plyšákovi Mickeymu , který mi koupili rodiče k 1.narozeninám . Bylo to to jediné co mi po nich zbylo. Pevně jsem ho držela v náručí a usínala a poslouchala pohádku . Po pár minutách jsem usnula a spala . Marcelka mi dala na čelo ještě pusu tak stejně jako všem . Zhasla slabě blikající světlo , potichu zavřela dveře a šla pryč .
YOU ARE READING
Pes je smysl mého života ❤️
AventuraDeseti leta Mia žije v dětském domově . Její rodiče zemřeli při autonehodě . Jednoho dne jí zavolá ředitelka Klára do kanceláře kde na ní čekají její nový rodiče , kteří už na pohled jsou podivní . Bydlí v zapadákově kde ani živáčka není . Kde jí bi...