Ráno jsem se vzbudila . Ručičky na hodinách ukazovali 7:23 . "Tik tak tik tak" Sofie a Robin nebyli ještě pořád doma . Nevěděla jsem kdy se vrátí teda jestli se vrátí . Hlavou se mi pořád honilo štěně jorkšíra . Přemýšlela jsem o jméně . Elisa ? "Ne " hlavě mi přemýtalo tolik jmen ale já nevěděla . Asi po desti minitách mě napadlo Jessica . Bylo to vznešené a přesto krásné jméno. Ano bude to Jessica moje Jessica . Ustlala jsem si postel a šla se převléct .
Chtěla jsem se porozhlédnout po zbytku pokojů ale musela jsem za Jessicou . Vyběhla jsem dolů skrz obývák do kuchyně vzala jsem čistou studenou vodu na osvěžení , nějaké grahami šunku a salám zacvakla jsem ledničku a klopýtala zpět do mého pokoje . Utekla jsem stejnou cestou jako předtím . Běžela jsem a lapala po dechu . Nevěděla jsem kdy se vrátí proto jsem nevěděla kolik času mi zbývá . Jezírko bylo ještě krásnější a křištalovější než předtím .
Na chvíli jsem se zastvila a kochala krásou jenž jsem viděla po chvíli jsem šla dále do doupěte kde Jessica přežívala . Co to ?" volala jsem Jesí! Jesisico! Jessinkoo! nic . Jako by zmizela . vyšla jsem z doupěte . Jessica si hrála s mechcem ,který rostl za barákem . Úsmála jsem na ní a řekla "pojd" šla zamnou . Byla vděčná že mě může vidět a já jí to oplácela drbáním za ouškem . Byla tak krásná a roztomilá . Dala jsem jí pápání aby mohla fungovat rozloučila se sní a utíkala zpět .
Přes mechovou cestičku okolo lesů a ven . Když jsem přelézala plot v dáli jsem zahlédla červené auto , které jelo ze strany na stranu . Když jsem byla na druhé straně plotua slézala dolů zatroubili lekla jsem se a spadla na nohu "SAKRA!" Bolelo to jako čert i přes tu bolest jsem vyšplhala rychle na horu po stromě a zavřela okno . Lehla jsem si kousla do polštáře a zařvala . Po chvíli jsem si sundala ponožku . Kotník byl červenofialový v ten moment jsem věděla že je zle . Noha otékala byla větší a větší . Bolest neustupovala .
Slyšela jsem jak křičí a zpívají přede dveřmi . Odemkli byli na mol šli cítit na kilometry daleko . Otevřela jsem dveře a šla jsem šmírovat z poza schodů . Viděla jsem jak vešli do kuchyně . Otevřeli lednici ,kterou chránil rudý zámek . Vytáhli z ní chlast spostu chlastu . Tvrdého alkoholu měli plné ruce zaklapli lednici a šli do ložnice . Šla jsem zpět nahoru a přemýšlela co asi Jesicca dělá . Po dvaceti minutách jsem vylezla z mého pokoje potichounku jako myšička jsem se plížila ze schodů směrem dolů .
Proplížila jsem se až do kuchyně kde leželi flašky od alkoholu všude . Na lince na stole ve dřezu na zemi v koši což jsem se divila no prostě všude . Na lince mezi tím bordelem ležela kožená peněženka . Věděla jsem že pes nemůže do konce svého života jíst jen pečivo a sálami . Potřebuje granule . Otevřela jsem jí potichu
.Bylo v ní 1200,- po stovkách a dvoustovkách . Vzala jsem si pětset korun . Dvě dvoustovky a jednu stovku . Zavřela jsem jí a šla jsem pomalu zpět do mého pokoje . Bylo ticho v celém baráku . peníze jsem si schovala do Mickeyho . Vedle papíru jsem namačkala peníze a zavřela . Lehla jsem si a usínala . Nechala jsem si zdát o Jessice . O krásných chvílích s ní . Milovala jsem jí . Vlastnila kousek mého srdíčka .
YOU ARE READING
Pes je smysl mého života ❤️
MaceraDeseti leta Mia žije v dětském domově . Její rodiče zemřeli při autonehodě . Jednoho dne jí zavolá ředitelka Klára do kanceláře kde na ní čekají její nový rodiče , kteří už na pohled jsou podivní . Bydlí v zapadákově kde ani živáčka není . Kde jí bi...