Come With Me

1.7K 112 0
                                    

Come With Me. 8

emmo:borr!!!!!!!!!!😳😳😳

*******************************
At baek's home,...

Omma: ​ေယာက်ား​ေရ သမီးခုခ်ိန္​ထိျပန္​မလာ​ေသးဘူး​ေတာ္​..

Appa: လာပါလိမ္​့မယ္​ သူခုခ်ိန္​ထိအလုပ္​မပီ​ေသးလို႔​ေနမာ​ေပါ့...

Omma: အင္​း..ဒါ​ေပမယ္​့ ခါတိုင္​းဆိုအ​ေစာျပန္​​ေရာက္​တာ..ခု​ေတာ့ ၆:၀၀နာရီ​ေတာင္​ထိုး​ေတာ့မယ္​...

Appa: ခဏ​ေစာင္​့ၾကည္​့ပါဦးမိန္​းမရယ္​..ခု​ေလာက္​ဆိုလာ​ေန​ေလာက္​ပီ..

Yeol: အန္​တီ baek ခုခ်ိန္​ထိျပန္​မလာ​ေသးတာလား..

Omma: ဟုတယ္​ သားရဲ႕..

Yeol: ဟင္​ ဒါဆို baek ခုခ်ိန္​ထိဘာလို႔ျပန္​မလာ​ေသးတာလဲ..အန္​တီက်​ေနာ္​လိုက္​သြားလိုက္​မယ္​​ေနာ္​..

Omma: ဟဲ့သား မင္​းကသူအလုပ္​လုပ္​တဲ့ဆိုင္​ကိုသိလို႔လား..

Yeol: nae..အန္​တီ က်​ေနာ္​ သိပါတယ္​..baek အရင္​ကက်​ေနာ့ကို​ေျပာဘူးတယ္​​ေလ..

Appa: ဖစ္​ပါ့မလားသားရယ္​ သားကဒီနယ္​ကိုသိပ္​မကြၽမ္​းဘူး​ေလ..

Yeol: ရပါတယ္​..က်​ေနာ္​ သြားတက္​တယ္​..

Omma: ဒါဆိုလဲဂ႐ုစိုက္​သြား.​ေနာ္​ဟုပီလား သား..

Yeol: nae ဒါဆိုက်​ေနာ္​သြား​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​(yeol တ​ေယာက္​​ေျပာဆိုပီထြက္​သြားတယ္​..)

*********************************************************************************
At, company.. ....

emmo:ဒါဆိုနင္​က ငါ့တူ​ေလးအ​ေၾကာင္​းသိတယ္​​ေပါ့..

Baek: ဟုကဲ့သိပါတယ္​ ..အန္​တီ သူက​ေလတကယ္​​ေတာ့မ​ေသပါဘူး အတိတ္​ ​ေမ့​ေနတာပါ..

emmo: ဟင္​ အတိတ္​​ေမ့​ေနတယ္​ဟုလား..

Baek:ဟုကဲ့ပါ

emmo: ဘုရား..ဘုရား ဒါဆိုငါ့တူ​ေလးကမ​ေသဘူး​ေပါ့​ေနာ္​..(emmo'pov: ဟင္​..ဒင္​းကခုခ်ိန္​ထိမ​ေသဘူး​ေပါ့ mike...​ေျပာ​ေတာ့​ေသပီတဲ့.ဘယ္​လိုဖစ္​တာလဲ..​ေတာက္​!!!!emmo ​ေဒါသ​ေတဟုန္​းဟုန္​း​ေတာက္​​ေနတယ္​ လက္​ထဲက​ေကာ္​ဖီခြက္​လဲ​ေအာက္​ျပဳတ္​က်သြားတယ္​)

Come.With MeWhere stories live. Discover now