Come With Me

1.8K 104 0
                                    

Come With Me.. part 9

Yeol'pov: baek ရာကိုယ္​ကိုမ​ေျပာမဆိုပဲနဲ႔ဘာလို႔သြားရတာလဲ  ကိုအရမ္​းစိတ္​ပူတယ္​ မင္​းသာတခုခုဖစ္​ရင္​ ကိုကိုယ္​ကို ဘယ္​​ေတာ့မွခြင္​့လြတ္​မာမဟုဘူး....

Baek: ဟင္​...ဟိုမာ yeol ..ဟုတယ္​ yeol ပဲ ဦး​ေလး ၂ ကားခဏရပ္​ဦး....yeol....yeol ​ေရ....

Yeol: ဟာ baek .....

Baek: yeol ဘယ္​သြားမလို႔လဲ...

Yeol: မင္​းကို႐ွာ​ေနတာ​ေလ မင္​းဘယ္​သြား​ေနတာလဲ baek...ကိုမင္​းကို အရမ္​းစိတ္​ပူ​ေနတာ...

Baek: yeol ...(yeol ဆိုပီ baek တ​ေယာက္ yeol ကိုအတင္​းဖက္​ပီငို​ေတာ့တယ္​)..

Yeol: baek...ဘာဖစ္​လာတာလဲဟင္​ ​ေျပာပါဦး baek တခုခုမ်ားဖစ္​လို႔လား.ပီ​ေတာ့​ေျခ​ေထာက္​ကဘာဖစ္​တာလဲ..လက္​မာလဲ ​ေသြး​ေတထြက္​​ေနတယ္​..​ေျပာပါ..baek ရယ္ကိုအရမ္​းစိတ္​ပုူလာပီကြာ...

Baek: yeol....baek ကိုဘယ္​​ေတာ့မွခြင္​့မလြတ္​နဲ႔​ေနာ္​..baek..အရမ္​းႀကီးမွားသြားတယ္​..😭😭😭😭😭

Yeol: ဟင္​..baek ဘာ​ေတ​ေျပာ​ေနတာလဲကိုတခုမွနားမလည္​ဘူး ကိုယ္​ကိုနားလည္​​ေအာင္​​ေျပာပါ..baek ရယ္​

Baek: ဒီလိုပါ  yeol ရယ္​(@@@$$$$¿¿¿)ဒါ့​ေၾကာင္​့ baek ကိုဘယ္​​ေတာ့မွခြင္​့မလြတ္​နဲ႔...

Yeol: borr!!!!😳😳😳 ဒါဆို baek က ကို႔အ​ေဒၚနဲ႔​ေတြ႔ခဲ့တာ​ေပါ့​ေနာ္​....

Baek: nae😭😭😭😭😭

Yeol: မင္​ိုပါနဲ႔​ေတာ့ baek ရယ္​ ပီးခဲ့တာပီးပိ​ေလ မငို​ေတာ့နဲ႔​ေနာ္​ က္​ိုက baek ကိုဘာ​ေၾကာင္​့ခြင္​့မလြတ္​ရမာလဲ.. baek ကအျပစ္​လုပ္​တာမွမဟုတာ..ကို႔အတြက္​သြား​ေျပာ​ေပးတာ​ေလဒါ​ေပမယ္​့ခုလို...အ​ေဒၚအ​ေၾကာင္​းသိရ​ေတာ့.ကိုစိတ္​မ​ေကာင္​းဘူး​​ေပါ့..ကဲပါ baek မငို​ေတာ့နဲ႔​ေနာ္​ ကို baek က္​ိုခြင္​့လြတ္​တယ္​​ေလ..ခုအိမ္​ျပန္​ၾကရ​ေအာင္​ ဟိုမာ အန္​ကယ္​နဲ႔အန္​တီက baek ကိုအရမ္​းစိတ္​ပူ​ေနတယ္​..လာသြားမယ္​...

Baek: nae yeol..

Yeol: awwဒါနဲ႔​ေလ ​ေခါက္​ဆြဲဆိုင္​ကအန္​တီ​ေရာႏုတ္​ဆက္​လိုက္​ဦးသူလည္​း baek ကိုစိတ္​ပူ​ေနတာ​ေလ...

Come.With MeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang