Come With Me

1.7K 106 0
                                    

Come With Me. Part 11

Mike: စိတ္​ခ် noona က်​ေနာ္​ကတိ​ေပးတယ္​....

(သူတို႔​ေျပာတာကို​ေနာက္​ကၾကားသြားသူက...အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီးဝမ္​)

ဝမ္​: 😳😳😳😳😳ဟင္​......ဒါဆို သခင္​​ေလးကမ​ေသဘူး​ေပါ့...(အထိန္​း​ေတာ္​ႀကီးဝမ္​ သည္​yeol ရဲ႕ မိဘ​ေတလက္​ထပ္​ထဲက ဒီအိမ္​ႀကီးရဲ႕အိမ္​​ေတာ္​ထိန္​းတ​ေယာက္​ျဖစ္​တယ္​  ပီး​ေတာ့ yeol အဖိုးရဲ႕ယံုၾကည္​စိတ္​ခ်ရတဲ့သူတ​ေယာက္​လဲဖစ္​တယ္​...)

Mike: noona က်​ေနာ္ ျပန္​လိုက္​ ဦးမယ္​ မနက္​မွက်​ေနာ္​တို႔ဟိုကိတ္​စကိုဆက္​ပီး​ေတာ့လူပ္​႐ွားတာ​ေပါ့...ခုကအရမ္​းညဥ္​့နက္​​ေနပီ....

emmo: ​ေအး​ေအး ဒါဆိုျပန္​​ေတာ့​ေလ ပီး​ေတာ့မင္​းရဲ႕လူ​ေတကို​ေျပာထားဦး ဟို​ေကာင္​ကိုအျပတ္​႐ွင္​းမဲ့ကိတ္​စ...

Mike: ဟုကဲ့  noona က်​ေနာ္​​ေျပာလိုက္​မယ္​..သြားပီ​ေနာ္​..

emmo: ​ေအး  ​ေကာင္​းၿပီ..

ဝမ္​: မျဖစ္​ဘူး ဒီတိုင္​းထားလို.....
စံု​ေထာက္​ပတ္​ကို​ေျပာရမယ္ ဟုပီ သူကိုဖုန္​း​ေခၚရမယ္​📞📞📞

ပတ္​: 📱📱📱(ဟာ....ဒီ​ေလာက္​ညဥ္​့နက္​​ေနတာကို ဘယ္​ကဖုန္​းလဲမသိဘူး...)ဟယ္​လို...

ဝမ္​: စံု​ေထာက္​ပတ္​လား..က်​ေနာ္​က သူ​ေ႒းႀကီး Park အိမ္​က အထိန္​း​ေတာ္​ဝမ္​ပါ..

ပတ္​:​ေအာ္​ ဘာကိတ္​စမ်ား႐ွိလို႔လဲဗ်ာ...

ဝမ္​: ဒီလိုပါ  ပတ္​ က်​ေနာ္​​ေျပာတာကို​ေသခ်ာနား​ေထာင္​​ေစခ်င္​တယ္​...

ပတ္​: ဟုကဲ့...​ေျပာမာသာ​ေျပာပါ က်​ေနာ္​​ေသခ်ာနား​ေထာင္​မယ္​...

ဝမ္​: ဒီလို ($$$$£££€€€€$$)က်​ေနာ္​တို႔ဘာလုပ္​ၾကမလဲ ဟင္​..ကူညီပါဦး..

ပတ္​: ဗ်ာ..ဒါဆို.သူ​ေ႒းႀကီးရဲ႕​ေျမးကမ​ေသဘူး​ေပါ့ ဟုလား...

ဝမ္​: ဟုပါတယ္​ဆို ဘာဆက္​လုပ္​ရမလဲ ပတ္​..(စံု​ေထာက္​ပတ္​သည္​ သူ​ေ႒းႀကီးရဲ႕အားကိုးရတဲ့အထူးစံု​ေထာက္​တ​ေယာက္​ဖစ္​သည္​)

ပတ္​:: က်​ေနာ္​တို႔ သခင္​​ေလး yeol.  ႐ွိတဲ့ဆီကိုသြားတာ​ေပါ့  ..

Come.With MeWhere stories live. Discover now