Come With Me

1.6K 92 0
                                    

💖 Come With Me. Part. 15 💖

Yeol~ 😳😳😳....

Baek~ kris.. ရရဲ႕လား..တအားနာ​ေနလား....

Kris~ ရပါတယ္​..baek..ကိုယ္​ဘာမွမဖစ္​ပါဘူး...

Baek~ ႐ွင္​ကလဲက​ေလးၾက​ေနတယ္​...န​ေမာ္​နမဲ့.. နဲ႔.ဂ႐ုစိုက္​မွ​ေပါ့..

Kris~ 😊😊😊 nae....​မွတ္​ထားပါ့မယ္​..

Baek~ ဘာလဲဟ..က်မ႐ွင္​့ကိုဂ႐ုစိုက္​....😳😳😳 (ထိုခ်ိန္​တြင္​ baek..​ေတြ႔လိုက္​သူက)

Yeol~ baek...ဒါကဘယ္​လိုဖစ္​​ေနတာလဲ...သူက.ဘယ္​သူလဲ..

Baek~ ႐ွင္​.....႐ွင္​ဘာလာလုပ္​တာလဲ...သြား..ခုထြက္​သြား..👉👉(baek..လက္​ညွိဳးထိုး ပီးyeol ကိုထြက္​သြားခိုင္​းတယ္​..)

Yeol~ မသြားႏိုင္​ဘူး baek...

Baek~ ​ေက်းဇူး ျပဳပီး​ေတာ့ ထြက္​သြား​ေပးပါ က်မ႐ွင္​့မ်က္​ႏွာက္​ိုမျမင္​ခ်င္​ဘူး...

Yeol~ မသြားဘူးဆိုရင္​​ေရာ....baek..ကို႔မာ​ေတာ့..မင္​းကိုလိုက္​႐ွာလိုက္​ရတာ..ခု​ေတြ႔ျပန္​​ေတာ့..မင္​းက...​...​ေတာက္​!!!!!!!!!!!..(yeol..​ေဒါသ ​ထြက္​ပီး..​ေတာက္​​ေခါက္​လိုက္​တယ္​...)

Baek~ အမာ...႐ွင္​ကမ်ား​ေဒါသထြက္​ျပ​ေန​ေသးတယ္​...က်မက႐ွင္​​ေဒါသထြက္​တာတဲ့..အခါ၁၀၀ ပိုတယ္​..႐ွင္​့​ေၾကာင္​့က်မမိဘ​ေတ​ေသခဲ့တာ...ဒါ​ေၾကာင္​့႐ွင္​့ကိုက်မဘယ္​​ေတာ့မွခြင္​့မလြတ္​ဘူး.....သြား...ခုခ်က္​ခ်င္​း ထြက္​သြားလိုက္​...👉👉..

Yeol~ baek....ကို.​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​.. ​ေက်းဇူး ျပဳပီးကို႔ကိုမႏွင္​ပါနဲ႔...ကိုယ္​႐ွင္​းျပပါရ​ေစ..

Kris~ ဒီမွာ..ကို႔လူ..ခင္​ဗ်ား ထြက္​သြား ပါ​ေတာ့..baek..ကခင္​ဗ်ားကိုမ​ေတြ႔ခ်င္​ဘူး​ေျပာ​ေနတာ​ေလ...သြားပါ​ေတာ့...

Yeol~ မင္​းနဲ႔ဘာဆိုင္​လို႔ဝင္​​ေျပာ​ေနတာလဲ...မင္​းကဘာ​ေကာင္​မိုလို႔လဲ..မင္​းဝင္​​ေျပာစရာအ​ေၾကာင္​းမ႐ွိဘူး......

Kris~..ဟာ..ဘာလဲကြ...​ဟားဟား😃😃.​ေအး​ေလခု​ေတာ့မဆိုင္​​ေသးလို႔ဒီ​ေလာက္​ပဲ​ေျပာ​ေနတာ.​... ဆိုင္​ရင္​..ဒီလို​ေတာင္​​ေျပာမာမဟုဘူး..တခါထဲအ​ေရာက္​ပို႔လိုက္​မာ...

Come.With MeWhere stories live. Discover now