Come With Me

1.7K 107 0
                                    

Come With Me. part. 13

At, ဆိုးလ္​ၿမိဳ႕ ........

ဦး​ေလး~ လာ..သမီး..ဒါက.ဦး​ေလး​ရဲ႕ဆိုင္​ပဲ...အ​ေပၚထပ္​ မာ.သမီးတို႔​ေနဖို႔ဦး​ေလးစီစဥ္​ထားတယ္​....ခုကစပီ သမီးတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​လံုးဦး​ေလးနဲ႔အတူ​ေနရမယ္​...

Baek~..ဦး​ေလး...ဒါဆို..baek.အ​ေပၚမာခဏသြားနားဦးမယ္​...

ဦး​ေလး~ ​ေအး​ေအး..သမီးကသိပ္​​ေနမ​ေကာင္​းဘူးဆို​ေတာ့..သြားနား​ေနလိုက္​ပါ..ဦး​ေလးသမီးတို႔စားဖို႔အတြက္​တခုခုစီစဥ္​လိုက္​မယ္​...

Baek~. Nae..ဦး​ေလး..

Hun~ အမ ​ေနရတာအဆင္​​ေျပလားဟင္​..

Baek~ ရပါတယ္​.hun.အမတြက္​စိတ္​မပူပါနဲ႔.အဆင္​​ေျပပါတယ္​...

Hun~ ဒါဆို.က်​ေနာ္​..​ေအာက္​မာလုပ္​စရာ႐ွိတာသြားလုပ္​လိုက္​မယ္​...အမ

Baek~ ok..​ေမာင္​​ေလး...

**********************************************
At, မိဘမဲ့​ေက်ာင္​း....

Yeol~ အန္​တီ.ဟို​ေလ.baek.တို႔လာ​ေသးလားဟင္​...

အန္​တီ~ မလာဘူး.သား.ဘာဖစ္​လို႔လဲ.. .

Yeol~ ဘာမွမဖစ္​ပါဘူး..ဟို​ေလ အန္​တီ.တကယ္​လို႔မ်ား..baek.တို႔လာရင္​..က်​ေနာ္​ဆီဖုန္​းဆက္​​ေပးပါ..ဒါကက်​ေနာ္​ရဲ႕ ဖုန္​း နံပါတ္​ပါ....

အန္​တီ~ ​ေအး​ေအး..သမီး​ေလး baek.လာရင္​မင္​းဆီကိုဖုန္​းဆက္​​ေပးမယ္​...

Yeol~ ဟုကဲ့. ဒါဆိုက်​ေနာ္​ကိုခြင္​့ျပဳပါဦး....

Yeol'pov~ baek.ရယ္​..ဘယ္​မ်ားသြားလိုက္​တာလဲ..ကိုယ္​ကို႔တ​ေယာက္​ထဲထားခဲ့ပီလား..ကိုယ္​မင္​းကိုအရမ္​း​ေတြ႔ခ်င္​တယ္​...မင္​းဘယ္​​ေရာက္​​ေနလဲ..baek...

ပတ္​~ သခင္​​ေလး..က်​ေနာ္​တို႔​ေဆးရံုကိုသြားမယ္​​ေလ..ခုခ်ိန္​ဆိုဘယ္​သူမွမ႐ွိ​ေလာက္​ဘူးအဖိုးကိုျမန္​ျမန္​သြားပီ​ေခၚထုပ္​ရမယ္​..ဒါမွအဖိုး​က်န္​းမာ​ေရး​ေကာင္​းသြားမယ္​.မဟုရင္​တခုခုဖစ္​​ေနလိမ္​့မယ္​..လာပါ..သခင္​​ေလး.ပီ​ေတာ့က်​ေနာ္​.baek.ဆိုတဲ့မိန္​းက​ေလးကိုက်​ေနာ္​​ေတြ႔​ေအာင္​႐ွာ​ေပးပါ့မယ္​..စိတ္​ခ်ပါ.ခု​ေတာ့​ေဆးရံုကိုသြားၾကရ​ေအာင္​​ေနာ္​..သခင္​​ေလး..လာပါ..
က်​ေနာ္​တို႔ျမန္​ျမန္​လူပ္​႐ွားရမယ္​...

Come.With MeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora