Come With Me

1.8K 112 1
                                    

Come With Me. Part 12

Yeol: 😳😳😳😳 ဟင္​....baek..baek ဘယ္​တုန္​းက​ေရာက္​​ေနတာလဲ.. ..

Baek: ႐ွင္​​ေျပာတာ​ေတကအမွန္​ပဲလား.....

Yeol: aww ဟို​ေလ တကယ္​​ေတာ့...သူတို႔က​ေလ..ဟို ကို႔ရဲ႕.........

Baek: က်မ..​ေမးတာပဲ​ေျဖပါ...႐ွင္​​ေစာ​ေစာက​ေျပာ​ေနတဲ့ဟာ​ေတကတကယ္​ပဲလား....yeol...

Yeol: ဟုတယ္​ ဒါ့မယ္​့..ကို႐ွင္​းျပပါရစဦး....(yeol ႐ွင္​းျပမို႔​ေျပာမယ္​အလုပ္​..႐ုတ္​တရက္​💫💫)

Baek: 👋👋👋ျဖန္​း....႐ွင္​ က​ေတာ္​​ေတာ္​ယုတ္​မာတဲ့လူပဲ...

Yeol: baek ကို​ေျပာတာကိုနား​ေထာင္​​ပါဦး..ကို႐ွင္​းျပပါရစဦး ကို​ေျပာ...​ေျပာ..

Baek: ဘာမွလာမ​ေျပာနဲ႔...သြား.ခုခ်က္​ျခင္​းထြက္​သြား...သြား!!!!!!!😭😭😭😭

Yeol: ကို​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​  ဒါမယ္​့ကိုယ္​ကို​ေတာ့မႏွင္​ပါနဲ႔. ကိုတကယ္​​ေတာင္​းပန္​းပါတယ္​.😢😢😢

Baek: ​ေက်းဇူး ျပဳပီး​ေတာ့ ႐ွင္​့တို႔ရဲ႕ လူကို​ေခၚသြား​ေပးပါ....က်မသူ႔မ်က္​ႏွာကိုမႀကိခ်င္​ဘူး..ဒါ့​ေၾကာင္​့...႐ွင္​့တို႔ျမန္​ျမန္​​ေခၚသြားပါ​ေတာ့.....(baek တ​ေယာက္​အထိန္​း​ေတာ္​နဲ႔စံု​ေထာက္​ကို​ေျပာလိုက္​တယ္​..)...

Yeol: ကို​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​  ကိုအႏူးအၫႊတ္​ကို​ေတာင္​းပန္​တယ္​...ဒါ့မယ္​့ကို ႐ွင္​းျပပါရ​ေစ....baek...ကို႔ကိုခြင္​့လြတ္​​ေပးပါ.....

Baek: borr!!!!!ခြင္​့လြတ္​ရမယ္​..ဟုလား.႐ွင္​မိုလို႔​ေျပာထြက္​တယ္​​ေနာ္​..႐ွင္​့​ေၾကာင္​့​ေလ.က်မရဲ႕ appaနဲ႔omma..အ​ေသဆိုးနဲ႔​ေသရတာ​ေလ..႐ွင္​သာအတိတ္​​ေမ့ခ်င္​​ေယာင္​မ​ေဆာင္​ဘူးဆိုရင္​က်မ appa,ommaလဲခုလိုအဖစ္​ဆိုးနဲ႔ၾကံဳရမာမဟုဘူး...ခု​ေတာ့.က်မappa,omma က႐ွင္​ၾကာင္​့...႐ွင္​တကယ္​.အတိတ္​​ေမ့​ေနတယ္​ဆိုပီး ႐ွင္​ကိုကူညီရင္​းနဲ႔ခုလို​ေတဖစ္​သြားတာ...႐ွင္​က​ေတာ့လုပ္​ရက္​လိုက္​တာ...omma ဆို႐ွင္​့ကိုသူ႔ရဲ႕သားအရင္​းလို​အစစအရာရာ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ခဲ့တယ္​...ပီး​ေတာ့ appa ​ေရာပဲ႐ွင္​့ကိုဂ႐ုစိုက္​​ခဲ့တယ္​...ဒါကို႐ွင္​ကသိသိႀကီးနဲ႔က်မတို႔ကိုအ႐ူးလုပ္​​ေနခဲ့တယ္​...႐ွင္​မိုလို႔​ေနႏိုင္​တယ္​​ေနာ္​ဒီ​ေလာက္​အခ်ိန္​အၾကာႀကီးကို ပီး​ေတာ့႐ွင္​့ရဲ႕ဟန္​​ေဆာင္​မူ​ေတကိုလဲက်မအရမ္​း​ေလးစားတယ္​႐ွင္​က​ေတာ့​ေပ်ာ္​​ေနမာ​ေပါ့က်မတို႔လို႔အတံုးအအ​ေတကိုအ႐ူးလုပ္​ႏိုင္​လို႔​ေလ​ေတာ္​​ေသးတယ္​ခုလို႔​ေစာ​ေစာစီးစိီးသိရတာ ဘုရားကို​ေက်းဇူးတင္​ရမယ္​မဟုရင္​က်မပါ ႐ွင္​ရဲ႕ဟန္​​ေဆာင္​မူ​ေတၾကားထဲႏွစ္​​ေမ်ာ​ေတာ့မလို႔..ဘုရားကယ္​လို႔သာ..

Come.With MeOnde histórias criam vida. Descubra agora