Come With Me

1.7K 110 0
                                    

Come with me. Part 10

Baek: borr!!!!!!!!😳😳😳😳😳

ဆိုင္​ရွင္​: baek အန္​တီဆိုင္​ကို​ေစာ​ေစာက ဆိုးလ္​ၿမိဳ႕က လူ​ေတလာသြားတယ္​ သူတို႔က သမီး ရဲ႕အသိလို႔​ေျပာတယ္​ ပီး​ေတာ့ သမီး ကို​ေတြ႔ခ်င္​တယ္​လို႔​ေျပာတယ္...

Baek: ႐ွင္​....ဒါဆိုအန္​တီကဘာျပန္​​ေျပာလိုက္​လဲ

ဆိုင္​႐ွင္​: ဘာဖစ္​လို႔လဲသမီးအန္​တီလဲဘာ​ေျပာရမွန္​းမသိ..ပီ​ေတာ့သူတို႔ကသမီးရဲ႕လိပ္​စာကို​ဇြတ္​အတင္​းေတာင္​း​​ေနေတာ့အန္​တီလဲ​ေပးလိုက္​တယ္​​ေလသူတို႔ကသမီးရဲ႕မိတ္​​ေဆြ​ေတပဲမဟုလားဘာလို႔လဲဟင္​....သမီးရဲ႕အသံကတမ်ိဴ းဖစ္​​ေနသလိုပဲ...

Baek: မဟုပါဘူးအန္​တီ သမီး​ေနာက္​မွပဲ​ေျပာ​ေတာ့မယ္​ခုဖုန္​းခ်လိုက္​ပီ​ေနာ္​..☎☎☎

ဆိုင္​ရွင္​ : aww​   ​ေအး​ေအးသမီး..(ဘာလဲဟတခုခု​ေတာ့တခုခုပဲ.ကဲပါ​ေနာက္​မွပဲ သမီးကို​ေမးၾက္​ိ​ေတာ့မယ္​...)

Baek: yeol ​ေရဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ သူတို႔ကအန္​တီဆိုင္​ကိုလိုက္​လာတယ္​ပီ​ေတာ့ baek ကို​ေတြ႔ခ်င္​တယ္​​ေျပာတယ္​အန္​တီစီကလဲ baek ရဲ႕လိပ္​စာကို​ဇြတ္​ေတာင္​း​ေတာ့ အန္​တီကလဲ​ေပးလိုက္​တယ္​တဲ့ ဘယ္​လိုလုပ္​ၾကမလဲဟင္​...ဒုကၡ ပါပဲ...Appa,Ommaလာပါဦးသမီးတို႔ဘာလုပ္​ရမလဲ..

Omma: ဟဲ့သမီးဘာဖစ္​လို႔လဲ..အ​ေမရင္​​ေတတုန္​လိုက္​တာ...

Baek: omma... yeol ရဲ႕အ​ေဒၚကသမီးတို႔စီလိုက္​လာပီတဲ့.ဘာလုပ္​ၾကမလဲ..omma..သမီးကို​ေျပာပါဦး yeol ကိုသာ​ေတြ႔သြားရင္​သူတို႔ကသတ္​ပစ္​မာಥ_ಥ...သမီးရဲ႕အျပစ္​​ေတပါသမီးမ​ေကာင္​းတာပါတကယ္​ဆို.appa,omma..ကိုတိုင္​ပင္​သင္​့တယ္​ခု​ေတာ့😭😭😭(baek တ​ေယာက္​​ေျပာဆိုရင္​းငိုလိုက္​တယ္​)..

Appa: ငိုမ​ေနနဲ႔သမီးဖစ္​လာမွ​ေတာ့ဘယ္​တက္​ႏိုင္​မလဲ...ရင္​ဆိုင္​ရမာ​ေပါ့...

Omma: ​ေယာက်ား​ေရ ရင္​ဆိုင္​လို႔မဖစ္​ဘူးသမီး​ေျပာသလိုဆိုသူတို႔က..လူသတ္​ဖို႔လဲဝန္​မ​ေလးဘူး..ဒီတိုင္​းဆိုအကုန္​​ေသကုန္​လိမ္​့မယ္​...မဖစ္​ဘူး၂..ဒီလိုလုပ္​ရမယ္​သြားသမီးတို႔၂ ​ေယာက္​လံုးထြက္​​ေျပးၾက...ဆိုးလ္​ကို သမီးရဲ႕ဦး​ေလးစီကို..omma တို႔သူကိုအက်ိဴ း​ေၾကာင္​း​ေျပာျပလိုက္​မယ္​..သမီးတို႔သြားၾက..

Come.With MeWhere stories live. Discover now