Come With Me

1.7K 95 0
                                    

Come With Me. Part.14

Kris~ ​ေတြ႔ရတာဝမ္​းသာပါတယ္​.....က်​ေနာ္​ နာမည္​ kris ပါ😊😊😊

Baek.~ nae.....က်မလဲ ဝမ္​းသာပါတယ္​.. .

ဦး​ေလး ~ ကဲကဲ သမီးလာထိုင္​. ​ေရာ့..ဒါ​ေလးစားႀကိ..သမီးအတြက္​ဦး​ေလး..႐ွယ္​လုပ္​ထားတာ..သမီးက​ေနမ​ေကာင္​း​ေတာ့ခံတြင္​းလိုက္​​ေအာင္​..​ေရာ့စားႀကိပါဦး🍲🍲....

Baek~ ဟုကဲ့ပါ ဦး​ေလး.....(baek.တ​ေယာက္​သူ႔ဦး​ေလး.လုပ္​​ေပးတဲ့ၾကက္​သားဆန္​ျပဳတ္​ကို​ေသာက္​လိုက္​တယ္​)wow..အရမ္​း​ေကာင္​းတယ္​ ဦး​ေလး.. omma လက္​ရာ အတိုင္​းပဲ..႐ွယ္​ပဲ.. .

ဦး​ေလး ~ ဟုလား...ဒါဆို လဲ မ်ားမ်ားစား..ဒါမွသမီးျမန္​ျမန္​​ေန​ေကာင္​းမာ..​ေရာ့ထပ္​ထည္​့......

Baek~ nae...ဦး​ေလး.....

Hun~ အမ မ်ားမ်ားစား​ေနာ္​...ဦး​ေလး ကအမအတြက္​​ေသခ်ာလုပ္​​ေပးတာက်​ေနာ္​​ေတာင္​အဲ့လိုလုပ္​မ​ေပးဘူး...

ဦး​ေလး ~borr!!!!!!!..ya....​ေဟ့​ေကာင္​မင္​း​ေနမ​ေကာင္​းတုန္​းကငါပဲလုပ္​​ေပးတာမဟုဘူးလား...

Hun~ ဟုကဲ့ ဦး​ေလး လုပ္​​ေပးတာပါ...(hun.တ​ေယာက္​သူ႔ဦး​ေလး ကိုမ်က္​စိမိွတ္​ျပလိုက္​တယ္​....တကယ္​​ေတာ့hunကသူ႔အမ​ေပ်ာ္​​ေအာင္​လို႔ပါ..ပီး​ေတာ့အစား​ေကာင္​း​ေကာင္​းမစားတာတပတ္​​ေက်ာ္​ပီး​ေလဒါ​ေၾကာင္​့သူ႔အမ....​​ေပ်ာ္​ပီးစား​ေအာင္​..လုပ္​လိုက္​တာပါ...😃😃😃)

***********************************************************
At, yeol's home....

📞📞📞📞📞📞

emmo~ hallo....​ေျပာပါ...mike.လား...aww..​ေျပာ​ေျပာ
.mike....စံုစမ္​း ၿပီးၿပီ လား..

Mike~ noona က်​ေနာ္​.လူ​ေတ​ေျပာပံုအရ​ေတာ့..သူတို႔ဆိုးလ္​ကို​ေရာက္​​ေနပီး...စံုစမ္​းရသ​ေလာက္​​ေျပာရရင္​....baek..ဆိုတဲ့မိန္​းက​ေလးက..သူ႔ဦး​ေလး..အိမ္​မာတဲ့...ပီး​ေတာ့ ​ေနာက္​တခုက....

emmo~ ​ေနာက္​တခုကဘာလဲ..​ေျပာပါျမန္​ျမန္​သိခ်င္​လာပီး....

Mike~ noona..​ေသခ်ာနား​ေထာင္​....တကယ္​​ေတာ့ဟို​ေကာင္​ကအတိတ္​မ​ေမ့ပဲ​ေမ့ခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​တာတဲ့...

Come.With MeМесто, где живут истории. Откройте их для себя