baliklah

1.9K 122 0
                                    

Onew mengurut-urut belakang Key perlahan. Pelajar yang lain hanya memerhati dari jauh. Takkan nak hurung Key macam semut pula, tak bernafas pula si Key nanti~

"wait,ada sesiapa nampak Hyunwoo tak?" soalan cepumas Chanyeol membuatkan semua pelajar terpinga-pinga.

"Ha'ahlah..Hyunwoo..." bisik mereka yang lain.

" semua pergi cari Hyunwoo sekarang!" arah Kyuhyun lalu semua pelajar mula berpusu-pusu keluar dari bilik 1 tingkat 1 itu.

"awak pasti ke nak suruh diorang cari Hyunwoo?" Nichun memengang bahu Kyuhyun, meminta penjelasan.

" maksud awak?"

" bukan ke agak bahaya kalau suruh diorang berpecah cari Hyunwoo?"

" sekarang ni siapa ketua umum disini, kau ke aku? aku tahulah apa yang perlu dilakukan!" tempik Kyuhyun lalu turut keluar dari bilik itu.

" Onew dan Minho, tunggu disini, jaga Key!" arah kyuhyun dengan tegas sebelum menghilangkan diri. Nichun hanya membuntuti dari belakang.

Kai dan Taemin berjalan beriringan dibelakang asrama manakala Sehun berjalan dibelakang mereka berdua.

"korang akin ke Hyunwoo hyung ada disini?" Sehun menggosok-gosok lengannya yang terasa sejuk.

" kita cari ajelah...kalau jumpa Hyunwoo disini,kira bertuahlah kita!" jawab Kai dengan semangat.

PUKK!

Buah mangga yang terjatuh tadi bergolek-golek lalu terkena dikaki Taemin. Mereka bertiga berpandangan sesama sendiri lalu memandang keatas pokok pula.

"HAHH!!!!"

Terkejut bukan kepalang apabila melihat wajah menakutkan diatas pokok mangga!

Asrama BerpuakaWhere stories live. Discover now