Hayatımın aşkı Betül le tanıştım o kadar güzel diki o kada masumduki 2 yıl çıktım aşk nedir mutluluk nedir ilk onda öğrendim ben ilk elini onun tuttum ilk ona sarıldım ve herşeyimi ilk onla yaşadım 22 Ocak 2014 okul çıkışı saati normal bir gün farklı bişi yok herşey aynı ben ve Betül okuldan çıktık her zamanki gibi el ele dedikçi bana beni eve bırak dedi olmaz dedim işim var dedim ondan önemliymiş gibi sadece bilgisayar oynicakdım bıraktım onu evin yoluna koyuldum. Betülün girdiği sokaktan bir ses araba sesi ağır bir fren bi şeye çarptı galiba dediler merak ettim yavaş yavaş gittim insanlar koşuşturmaya bağırmaya başladılar köşeyi döndüm ve yerde onu gördüm, kanlar içinde kaybetmiştim onu. Özür dilerim. Çok kötü oldum. Küçük olduğum için mezarınada gidemiyor dum şimdi büyüdüm gidicek yüzüm Yok haylen o bilgisayar a naptım biliyormusunuz. Paramparça ettim. Kaybet mek nedir onu öğrendim. O yaşta böyle bir şey yaşamak kimseye anlat anlatamadım büyüdüm büyüdüm herşey yavaş yavaş anlaşılıyordu herşeye bir anlam yüklemeye başlıyordum. Siz siz olsun sevdiğiniz kadının veya adamın sözünü ikiletmeyin bir bildiği vardır. Rahmetli olmadan 1 hafta önce birbirimize söz vermiştik eğer ki ikimizden birine bişi olursa mutlu olucağı insanı bekliyeceğimize söz verdik emin olmadan çıkmak veya sevmek yoktu. Sözümü tutamadım. Her zaman seçiminizi iyi yapın sevdiğinizi asla üzmeyin hele erkekseniz. Size verilen armağana sahip çıkın. Çünki kadınlar birer melek. Sizin meleğiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir hayat hikayesi
RomanceHikayem kendim olucak yaşadıklarım, yaşattıklarım hakkında...