yapmamam gereken bir şey yaptım çok pişmanım sevdiğim kadın instagram daki fotoğraflarımızı sildi çok sinirlendim ve ona seni sevmiyorum artık dedim o kadar çok kırdım ki kalbini o kadar paramparça ettim ki tekrar bide dalga geçtim lan buray seni sevmiyorum artık şarkısını söyledim lan ne kadar cani birisi oldum ben. bana aynen şöyle dedi mustafa, bundan sonra kimle yatarsan yat kimle kalkarsan kal ben yokum karışmıyorum artık dedi. ben sordum dedimki karışıyormuydun umrundamıydım sanki dedim ve evet umrumdaydın, dedi. şu dın kelimesi insanı ne kadar parçalıyor biliyormusun çok pişman olduğumu ne altasam ne yazsam geri dönüşü olur. Eda Seni çok seviyorum bir sinirle söyledim de sem ne değişicek inanmıyor artık bana güvenmiyor biti çünki arkadaşlar siz siz olun hata yapmayın yalan söyleyin. ama hayatınızı mahvedicek bir yalan söylemeyin bir gün bi şarkı çalar aklınıza o gelir ağlamaya çalışırsınız ağlayamazsınız neden biliyormusunuz. göz yaşlarınız bile yalan olur o saniyeden sonra yalandan ağladıktan sonra ne değişicek biliyormusunuz. Ben size söyliyeyeim ' HİÇ BİR ŞEY ' kaybettiğinizle kalırsınız sadece. Benim durumuma düşmeyin sadece sevin Platonik aşk yoktur insan sevmek için sever karşılık beklemeden. ben artık kaşılık beklemiyeceğim sadece çok seveceğim. SONSUZA AMA SONSUZA DEK. ÇOK SEVECEĞİM. AMA İÇİMDE KALICAK KİMSECİKLER BİLMİYECEK. SONSUZA KADAR SEVECEĞİM. EDA SENİ SONSUZA KADAR SEVECEĞİM. Belki bir gün diye kurduğum düşler sadece hayel oldu şuan. ama bir insanın hayalleri olması güzel bir şey benim de elimde bir tek hayallerim var bir tek onlar kaldı zaten onlarıda kaybetmeye niyetim yok. Sonsuz olsun Mutluluğunuz inşallah.
ELVEDA DEMEK NE KADAR ACI VERİR BUNU ÖĞRENMİŞ OLDUM HELE HELE CANINDAN SEVDİĞİN BİRİNE DEMEK SE SONSUZA KADAR SEVİCEĞİM FAKAT. SONSUZA KADAR KAYBETTİM...
AMA ONUN İÇİN MUTLULUĞU İÇİN DUA ETMEKDEN VAZGEÇMEYECEĞİM, BİR GÜN EVLENİRSEN SEVDİĞİM BAŞKA BİR ADAMLA O GÜN GEL BANA BİR DAVETİYE VER BİR TAM ALTIN TAKACAĞIM 2 NİZEDE MUTLULUKLAR DİLERİM MELEĞİM. SENİ ÇOK SEVİYORUM. ÜZÜLME OLURMU KENDİNE İYİ BAK. ARADA BİR YAZ ARA SESİNİ DUYUR BANA BENİ MUTLU ET BİRAZCIK DA OLSA ELVEDA SEVGİLİM.
DEMİŞTİN' YA SADECE SEVMEKLE OLMUYOR. EVET HERŞEY OLMUYOR AMA SEVDA DEDİĞİMİZ AŞK DEDĞİMİZ ŞEY HER ŞEYİ Bİ ANDA SİLİP HERŞEYİ Bİ ANDA EN BAŞINDAN BAŞLATA BİLİR. İNANMAN YETER SADECE...
(SAVAŞTAN DAHA GÜÇLÜ BİR ŞEY VARSA ODA AŞKTIR SEVGİLİM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir hayat hikayesi
RomansHikayem kendim olucak yaşadıklarım, yaşattıklarım hakkında...