minibüste o kadar utanmıştıki yüzüme bakamıyordu mesaj attım. Bana bakarmısın dedim baktı ve ufak bir tebessüm sonra gene aynı durum. Torium AvM'ye geldik ve indik ile Hayla elimde kenetlenmiş bir şekilde duruyordu hiç bırakmak istemiyordum. Avam girişinde sıkıntı çıkar diye korktum belimde çelik bir tane karambit vardı. Neyseki ötmedi tuvaletim gelmişti tuvalete bile gidemedim. İçeri girdik ve oturduk tuvaletin önünde kızlar bizi bırakmıştı biz ise baş başaydık. Eda'mın gözlerine dalıp dalıp duruyordum. Farketti niye öyle bakıyorsun dedi tabi ben yerimde dururmuyum yapıştırdım cevabı. Büyülendim sadece dedim. Önüne dön dedi her yüzüme dokunuşunda elini hiç çekmesin istedim kalktık ve bi yukarı katta bi banka oturduk omuzuma yattı ve ona sarıldım. O kadar güzel bir his ki sevdiğin kadının kollarında olması. 30. 40 dk o şekilde durmuşuzdur. Sonradan acıktık ve burger a gittik. Menüleri sipariş ettik ve aldık sonra oturup yemeye başladık. Tabi Küçük hanım yiyemiyor gözüm onda çünki neyse tamam bakmıyorum ye dedim sma kandırdım bakıyodum bi saniye bile gözümü omdan ayırmadım çok fazla sarıldık kokusu çok güzeldi onun yanında olmak o kadar çok huzur veriyorduki gerçek aşkımı buldum ben dedim sarıldım ve kukağına 2 kelime fısıldadım seni seviyorum ... diğer yarımı bulmuştum. O gün unutm sanki yiyişiyoruz ayıp bişi yapıyoruz kadın geldi kalkmanız gerek dedim müşterilerimiz rahatsız oluyor dedi aaa bak şuna sinirlendim baya hemde, çıldırdım. Eda'm sakinleştirdi bi elin nasıl bu kadar yumuşak bir sesin ne kadar güzel bir bakışın ne kadar etkileyici bir kalbin nasıl bu kadar sevilesi olsüduğunu anladım ben. Çıktık ve eve gidiyorduk işte en kötü an bu an. Elveda sevgilim dikkat ed seni seviyorum diyip sarıldım ona. Minibüse bindi ve gitti yukardan bir köpek vardı yanına oturdum, ve ona baktım biraz gözüm doldu koşup peşinden bir kere daha sarılmak istedim, ama yapamadım. Sarıldığımız yere gittim oturdum bir tane su vardı elimde bir yudum aldım ve Çimen'leri suladım o gün orda yarım saat daha kaldım sarıldığımız yerde işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir hayat hikayesi
RomanceHikayem kendim olucak yaşadıklarım, yaşattıklarım hakkında...