Hayatımın aşkını bulduğum ve kaybettiğim anlar

17 0 0
                                    

Herşey dün gibi sanki ilk tanışmamız ilk konuşmamız. Tıpa tıp aynım aynı şeyi düşünüp aynı şeyi hissediyorduk acılarımız bile aynıydı derdini dinledim unutmam 23.01.17 saat 22:32 miydi 33 müydü ne ilk mesaj attığımda baya geç gelmişti mesaj anlatırmısın dedim neyin var dedim anlatsam nolcak dedi geçicekmi dedi belki geçer dedim sanmıyorum ama tamam dedi. 48 dakika boyunca yazdı bir kere bile başkasına yazmadım mesajı yollamasını bekldim yolladığında 3 kere okudum tamamen anlamak için. Farkettim ki acılarımız aynı ben gidim konuya bende kendimi anlattım sonra kendimizi tanıttık birbirimize hayallerimizden bahsettik bir fotoğraf attı bir hayali vardı fotoğraf da babanın kuçağında bir bebek anne yanında o hayali gerçekleştirecek adamı bulamazsan biz evleniriz dedim espiri yaparak omdan sonra 2 günde çok yakın hissetmeye başladım hoşlanmaya başladım 25.01.17 de itiraf ettim rda dedim senden hoşlanıyorum dedim nasıl ya gibisinden bir şey bende senden dedi o gece çıkma teklifi ettim 26.01.17 01.23 o kadar iyi o kadar mutlu olucağımıza inanmıştım ki birbirimizin aynısıydık tıpa tıp ya. 1 haftamıza uzun yazı yazdık ikimizde abime anlattım ilk onu sonra teyzeme falan derken babam dahi öğrendi ilk buluşmamız için Beylikdüzü'ne gittim babaannemle beraber bi halamın yanında kaldık 2 gün 2 gün boyunca onun yanına gittim hep bekledim belki gelir diye gelmedi. 1 hafta sonra irem soğolsun melek seslimle buluşturdu bizi. İlk karşılaşmamız Marmara park da metro durağına yakın bir yerde oldu bilen bilir durağın biraz önünde sağ tarafta 4 noların geçtiği yerde  neyse elinde çantası vardı ben uzaktaydım onu gördüm üstüne doğru yürümeye başladım yanında şuleyle Begüm vardı Begüm Eda'mın önünce geçmişti ben 1 Aydın bu anı bekliyordum şule ordan olum biraz utan LAN dedi ben güldüm geri geri gittim ay utandım falan yaptım sonra kızlar yanından gitti şule yanımdan geçti senindir dedi ben koştum şımsıkı baya sıkı sarıldım nolduğunu anlayamadı bence Eda titriyordu heyecandan elindeki çantayı yere attı. İleri geri sallanıyorduk  düşücektik. Rahat 10 dk sarıldık. Ardından ardından öptüm seni seviyorum dedim ve elimi uzattım o kadar masum bir bakışı vardı ki bana karşı ŞUAN BUNU OKUDUĞUNU BİLİYORUM SEVGİLİM O BAKIŞI UNUTAMAM BEN ASLA BİLİYORSUN.  Sanki hiç bırakma der gibiydi elinden tuttum ve sallana sallana yürüdük minibüse bindik ve torium a gittik...

Bir hayat  hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin