2

31 8 0
                                    

Adam gibi birisi olana kadar bu mezarlığın yanından geçmeyecektim. Ben aşağılık bir insanım mezarlıktan oldukça uzaklaştım ve bir kaldırıma oturdum "aptalım ben kesinlikle aptalım annem için neler söyledim utanıyorum" dedim ve dizlerimi karnıma çekip ağlamaya başladım. Arka cebimden telefonumu çıkarıp baktım derse tam yedi dakika vardı.

Oturduğum yerden kalktım ve elimdeki buketi geçerken konteynıra attım ve kapının önündeki listeden Sarp Arıcan 4. listedeydi. 10-D sınıfındaymışım. Sınıf yukarıda olmalı diyip yukarı çıktım. Arkalarda boş bulduğum bir sıraya oturdum serseri bir tipim olduğundan benimle pek arkadaşlık kurmazlardı. Çantamdan bir kitap çıkarıp okumaya başladım.

İki dakika geçti , 5 dakika daha geçti sınıfa hiç bir hoca gelmedi. Sınıf adeta kopmuş durumdaydı. Kimi uyuyor , kimi konuşuyor , kimi telefonla oynuyor falan fistan... kapı açıldı

***

Kapıdan içeri tesettürlü bir kız girdi. Boş yer olmadığından ayakta kaldı. Boynu büküktü. Yüzünü göremedim. Bir süre sonra "yanıma oturabilirsin" dedim yüzümde kocaman gülümsemeyle bana baktı göz göze geldiğimiz anda gözlerini yere sabitledi. Neden böyle birşey yaptı. Utandımı yoksa ? Hafif adımlarla gelip yanıma oturdu yani sıranın ucuna oturdu. Çok güzel bir kızdı.

Hele gözleri kahverengiyle siyahın buluştuğu o nokta çok güzeldi bee
Sarp kendine gel sen aşık olmazsın önüme döndüm ve kitabımı okuyordum. Yanında oturan daha ismini dahi bilmediğim bu kız çok güzeldi. Kıza dönüp ismini sordum.
Gözlerime bakmadan " Çisil" dedi nazik bir sesle devam etti. "Çisil Çelen"
"İsmin çok hoş peki anlamı ne ? " " ince ince yağan yağmur demek çise kelimesinden geliyor." Mimikleri çok güzeldi. Gözleri sanki bir yerden tanıdık geliyordu ama neyse " bende Sarp... Sarp Arıcan"
Suratını biraz değiştirdi ve meraklı bir sesle "Arıcan holdingin tek çocuğu olan Sarp mı ?" "E-evet ama neden sordun ki ?" Dedim meraklı bir sesle.

"Senin baban bir katil" diyip ağlayarak sınıftan çıktı. Ne katili yaa ne saçmalıyordu bu gitmeliydim yanına koşarak çıktım sınıftan. Dışarı çıktım
Ve aşşağıda bankta ağlıyordu gittim yanına "git burdan" "hayır bana anlatmanı istiyorum." "Anıl git." Dedi yüksek bir sesle. "Sarp , benim adım Sarp" dedim sakin bir sesle cebimden mendil çıkarıp ona verdim. Gözlerini sildi. Islak kirpikleri çok güzeldi. "Su alabilirim sana istermisin ?" "Hayır" dedi. "Anlatmak istermisin Çisil ?"

***

MULTİDE SARP VAR VOTE VE YORUMU HAK EDEN BİR BÖLÜM KISA AMA GÜZEL OLDU SİZİ SEVİYORUM :)

Wattys2017 ACILAR SON BULUR MU ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin