9

5 1 0
                                    

Dizlerine kadar mavi işlemeli bir elbise giymiş. Altına beyaz pantolon, başınada beyaz başörtü takmış adeta melek gibiydi. "Hadi çıkalım" dedim ve gülümsedim. Feyza teyzede siz çıkın ben şu masayı toplayıp geliyorum. Dedi.

"Feyza teyze biz çıktıktan sonra bir hizmetli gelicek zaten."

"Oğlum sen ne nurlu bi evlatsın yaa anneni kutlayacağım senin gibi bir evladı olduğu için." Dedi gülümsedi. Çisil boynunu büktü bende "tebrik edersin Feyza teyzecim" dedim zoraki gülümsedim.

"Çıkalım mı artık ? Feyza teyze sen anahtarı unutma Çisil git halimeyi götür. Bende hizmetlileri arayayım  gelsinler." Feyza teyze anahtarı almaya gitti.

"Emredersiniz" dedi. Çisil ve halimeyi kucakladı birlikte bahçeye çıktık.

"Aşkım benim ben bi kaç zaman buralarda yokum kendine iyi bak tamam mı ? geleceğim ama."

Dedi ve ilerideki bizi izleyip birşeyler konuşan kadın topluluğuna

"Ayfer abla ben Halimeyi bırakıyorum."

"Çisil kızım Halimeyi getir onun uykusu vardır."

Diye bağırdı. Çisil bana döndü "sen birilerini arıyacaktın sanırım sen ara ben Halimeyi bırakıp geleyim." Dedi.

Kafamı salladım. Telefonumu cebimden çıkarttım Serap ablayı aradım.

"Serap abla sana bir konum atıyorum o eve 3-5 tane hizmetli gönder evi pırıl pırıl yapsınlar." "Hemen arıyorum efendim başka bir arzunuz varmıydı."

"Ha bide masayı hazırladınız mı?" "Hazırladık tabakları yerleştiriyoruz Sarp bey"

"Güzel biz on dakikaya ordayız iki tane oda hazırlat benim odama yakın olsunlar ikiside bayan odası olacaklar ve babam ararsa eğer sakın açmayın herkese söyle."

"Tamam Sarp bey"

Dedi ve kapattım. Feyza teyze evden çıktı. "Feyza teyzecim anahtarı paspasın altına koy hizmetliler alır."

"Tamam oğlum" anahtarı paspasın altına koydu.

"Oğlum sen az bekle ben şu komşularla bi vedalaşıp geleyim."

"Olur Feyza teyze biz arabadayız."

Dedim. Ben Seyhan abinin yanındaki koltuğa oturdum. Seyhan abi Feyza teyzeyi bekliyordu arka kapının yanında. Çisil arka koltuğa benim çaprazıma oturdu. Hala elinde telefon vardı.

"Ne var lan şu telefonda" diye bağırdım.

"Önemli birşey yok." Dedi ve telefonu kapattı.

Telefonu benim telefonumla aynı modeldi. Kılıfı hoşuma gitmiş gibi yaptım ve "kılıfına bakabilir miyim" dedim. İnanmazmış gibi bi bakış attı ve uzattı telefonu bende kılıfı çıkardım ve ona uzattım.

"Napıyorsun?"

"Bugünlük telefon kullanma kotanı kullandın."

Dedim ve yapmacık gülümsedim.

"Telefonumu ver yön levhası!"

"Ne ahahahhahaha yön levhasımı sevdim bunu ahahaahah" yön levhası ne yaaa devam ettim

"sana bi takma ad bulalım o zaman" dedim ve düşünmeye başladım.

Bir süre düşündüm ama bişey bulamadım.

Feyza teyzeye kapı açıldı. Semih abide gelip şöför koltuğuna oturdu.

"Eve gitmeden önce bir yere uğramak istermisiniz ?"
"Her zamanki çiçekçiye Semih abi."

"Hemen Sarp bey."

Sanki bayramda ailemle akraba ziyaretine gider gibi hissettim. Umuyorumki ailem olurlar.

Biliyorm çok kısa oldu diğer bölüm uzun olucak valla ilham gelmiyor bu kadarını bile zoğr yazdığm.💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Wattys2017 ACILAR SON BULUR MU ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin